Grodzisk Mazowiecki

  • e-Urząd
  • Prezentacja Gminy
  • Inwestycje Gminne
  • Samorząd Miejski
  • Urząd Miejski
  • Straż Miejska
  • Kultura i sport
  • Miasto dzieci
  • Mapa Urzędu Miejskiego
  • Pomoc dla Ukrainy
czwartek, 16 marca 2023 / Opublikowane w Aktualności, Ukraina, Wiadomości, Zaproszenia

Pracownik ds. zarządzania energią

Fotowolltaki zdjęcie panelu i dwie ręce, które rysują

Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim: Pracownik ds. zarządzania energią (od podinspektora do głównego specjalisty) w Wydziale Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych
pełny etat

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2 lata udokumentowanego stażu pracy,
  • znajomości przepisów ustawy Prawo energetyczne,
  • bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  • nieposzlakowana opinia,
  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

2. Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej lub uprawnienia do projektowania w specjalności elektrycznej,
  • znajomość zagadnień z zakresu: zarządzania energią, efektywności energetycznej i odnawialnych źródeł energii, przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
  • doświadczenie w zakresie realizacji zadań określonych w pkt 3 niniejszego ogłoszenia będzie dodatkowym atutem,
  • odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność,
  • prawo jazdy kat. B.
  • umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań,
  • kultura osobista, umiejętności współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami oraz w kontaktach z klientami Urzędu.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) działania związane z zarządzaniem zużyciem energii w Gminie:

  1. prowadzenie procedur zakupu energii i paliwa gazowego na potrzeby Gminy oraz monitorowanie, przygotowywanie i analiza umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu,
  2. przygotowywanie raportów z zakresu zużycia energii w Gminie,
  3. podejmowanie działań zmierzających do oszczędności zużycia energii w sektorze publicznym w Gminie,
  4. wdrażanie nowych sposobów oszczędzania energii w Gminie,
  5. opiniowanie rozwiązań do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
  6. opiniowanie audytów energetycznych dla inwestycji miejskich,
  7. monitorowanie zużycia energii przez oświetlenie uliczne w Gminie;

2) współpraca z odpowiednimi komórkami gminy w zakresie funkcjonowania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy oraz oświetlenia w obiektach użyteczności publicznej, należących do Gminy,

3) analiza kosztów i opłat za dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu,

4) opracowanie planów oszczędności energetycznej,

5) przygotowywanie i nadzorowanie  inwestycji gminnych w branży energetycznej,

6) wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.

4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny podpisany przez kandydata,
  • C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy) podpisane przez kandydata,
  • kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1, podpisany przez kandydata,
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczenie o zatrudnieniu,
    w przypadku trwania w zatrudnieniu) potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
  • podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,
  • podpisane oświadczenie kandydata – załącznik nr 3:
    • o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
    • o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

5. Warunki pracy:

  • planowane zatrudnienie: umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  • pełny wymiar czasu pracy,
  • wysokość wynagrodzenia na oferowanym stanowisku jest określona w Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim (Zarządzenie nr 4/2022 z dnia 15 lutego 2022 r. Burmistrza Grodziska Mazowieckiego za zmianami),
  • usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy dostosowany do osób niepełnosprawnych (winda), praca przy komputerze, bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy, praca pod presją czasu, stanowisko wymagające kontaktowania się z pracownikami, wykonawcami i instytucjami,
  • pracodawca oferuje: możliwość udziału w akcjach społecznych organizowanych przez gminę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, świadczenia socjalne z zfśs.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres :

Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
ul. T. Kościuszki 12 A
05-825 Grodzisk Mazowiecki
z dopiskiem: „Nabór OR.2110.12.2023 – Pracownik ds. zarządzania energią w IF”,

w terminie do dnia 27 marca 2023 r. godz. 18:00.

W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.

Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do wyżej podanego terminu.

Oferty składane w formie elektronicznej nie będą rozpatrywane.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Pracodawca dopuszcza możliwość dwuetapowej rekrutacji (egzamin testowy i/lub rozmowa kwalifikacyjna).

O terminie rekrutacji kandydaci, którzy spełnią wymagania określone w pkt. 1, będą informowani telefonicznie lub mailowo.

Informacja o końcowym wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim przy ul. T. Kościuszki 12 A .

Informacji w sprawie naboru udziela Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, tel. 22 463-46-07.

8. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:

  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
  • zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy.

9.  Klauzula Informacyjna zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego, ul. T. Kościuszki 12a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad@grodzisk.pl,
tel. 22 755 55 34.

b) W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: abi@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34 wew. 236.

c) Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązków prawnych na potrzeby rekrutacji na wolne stanowiska pracy do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na podstawie:

  • wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a  RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.
  • w związku z realizacją obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podstawa szczególna – art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  • w przypadku przetwarzania szczególnych kategorii danych  (art. 9 ust. 2 lit. h RODO) przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego lub zgodnie z umową z pracownikiem służby zdrowia i z zastrzeżeniem warunków i zabezpieczeń, o których mowa w art. 9 ust. 3 RODO.

d) Odbiorcą Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim oraz NEFENI Sp. z o.o. ul. Klinkierowa 7 60-104 Poznań, w związku z korzystaniem przez Urząd z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją PROTON.

e) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:

  • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
  • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne
  • prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków określonych w art. 17 ust. 3 RODO)
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  • prawo do przenoszenia danych
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

f) W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

g)Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

h) Dokumenty aplikacyjne:

  • kandydata który zostanie zatrudniony w wyniku naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
  • ­kandydatów, których kompetencje w procesie naboru zostały ocenione najwyżej  i których dane zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie  z instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym trwała rekrutacja,
  • kandydatów którzy, nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji (ogłoszenia wyników na BIP). Po tym okresie dokumenty nie odebrane będą odsyłane.

i) Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w trybie określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@uodo.gov.pl.

j)  Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

k) Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Z up. BURMISTRZA
/-/
Aneta Caban
Sekretarz Gminy

Załącznik nr 1 – Kwestionariusz osobowy (plik PDF – 86 KB)
Załącznik nr 2 – Oświadczenie RODO (plik DOCX – 18 KB)
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych (plik DOCX – 36 KB)

  • Tweet

Urząd Miejski

Urząd Miejski

ul. T. Kościuszki 12A
05-825 Grodzisk Mazowiecki

tel: (22) 755 55 34
(22) 755 20 16
fax: (22) 755 53 27
e-mail: urzad@grodzisk.pl

Beata Gradowska, Inspektor Ochrony Danych: abi@grodzisk.pl,
tel. (22) 755 55 34 wew. 236

Godziny otwarcia
pon: 8-18
wt, śr, czw: 8-16
pt: 8-15

Godziny otwarcia kasy
pon: 8-15
wt, śr, czw: 8-14
pt: 8-13

Deklaracja dostępności przycisk TEKST ŁATWY DO CZYTANIA Centrum Kultury Ośrodek Sportu i Rekreacji Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki Organizacje Pozarządowe Mikroporady Mapa hotspotów w gminie © 2021 Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim - Identyfikator Gminy: 1405043

Fundusze Europejskie Infrastruktura i Środowisko Mazowsze Serce Polski Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

Na górę

Dzisiejsza pogoda w Grodzisku:

zachmurzenie duże

Temperatura: 17.62 °C

Ciśnienie: 1007 hPa

Wilgotność powietrza: 54 %

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.