
Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza nabór na stanowisko:
Inspektor / Główny Specjalista
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
– pełny etat
Termin składania aplikacji: do 5 maja 2025 r.
Wymagania niezbędne m.in.:
✔ wykształcenie wyższe (preferowane: geodezja, prawo, administracja)
✔ min. 3 lata pracy w administracji samorządowej
✔ znajomość ustaw (m.in. o gospodarce nieruchomościami, KPA, o samorządzie gminnym)
✔ obsługa pakietu Office i urządzeń biurowych
✔ obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełnia praw publicznych
Wymagane dokumenty:
– CV, list motywacyjny, skany dyplomów i świadectw pracy, wypełniony formularz aplikacyjny oraz oświadczenia.
Dokumenty składamy wyłącznie elektronicznie poprzez formularz online.
Etapy naboru:
- Weryfikacja dokumentów
- Egzamin testowy i/lub rozmowa kwalifikacyjna
Szczegóły naboru, wzory dokumentów oraz pełna treść ogłoszenia dostępne na stronie:
www.bip.grodzisk.pl
Informacje: tel. 22 755 55 34 wew. 120