Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim :
Inspektor ds. analiz finansowo-budżetowych
w Referacie Ekonomiczno-Finansowym Wydziału Finansowego
1.Wymagania niezbędne:
– Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
– Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
– Nieposzlakowana opinia,
– Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 Nr 1202 j.t.);
– Wykształcenie wyższe kierunkowe: rachunkowość lub finanse lub ekonomia,
– Minimum 3 lata udokumentowanego stażu pracy,
– Doświadczenie w pracy w kontroli finansowej lub audycie finansowym lub badaniu sprawozdania finansowego,
2.Wymagania dodatkowe :
– Bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ordynacji podatkowej, ustawy o VAT,
– Znajomość kodeksu cywilnego, kpa,
– Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
– Bardzo dobra znajomość MS Office,
– Bardzo dobra organizacja pracy,
– Komunikatywność, wysoka kultura osobista.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
– kontrolowanie operacji finansowo-księgowych w księgach rachunkowych kontrolowanych podmiotów,
– kontrola w zakresie gromadzenia dochodów, wydatkowania środków publicznych, gospodarki mieniem komunalnym,
– badanie sprawozdań finansowych jednostek organizacyjnych,
– badanie zgodności rozliczeń dotacji dla organizacji pożytku publicznego
– bieżąca kontrola kosztów, wprowadzanie oraz nadzór nad programami optymalizacji kosztów,
– sporządzanie analiz dochodowo-wydatkowych w wybranych obszarach Gminy i jednostek organizacyjnych,
– sporządzanie analiz ekonomiczno–finansowych na różnych poziomach funkcjonalnych i organizacyjnych, analiz przyczyn rozbieżności realizacji budżetu w stosunku do przyjętych planów, kontroli poziomu realizacji budżetu w odniesieniu do czasu i miejsca powstania kosztów i zaleceń w celu optymalizacji kosztowej i wydatkowej,
– przygotowywanie innych raportów i analiz finansowych na potrzeby zewnętrzne i wewnętrzne,
– dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej podejmowaniu decyzji kierownictwu Gminy,
4.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– list motywacyjny,
– C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
– kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane uprawnienia,
– kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
– oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
– oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
– podpisana klauzula o treści
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych( Dz. U. z 2002r. Nr 101,poz.926 ze zm. oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2008 r. Nr 223, poz1458)”
5. Warunki pracy:
– usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielopiętrowy, schody, bez windy;
– praca przy komputerze,
– bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy;
– stanowisko wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, ciągłego kontaktowania się z z innymi stanowiskami i instytucjami;
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Maz w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
7.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres :
Urząd Miejski w Grodzisku Maz.
ul. Kościuszki 32 A
05-825 Grodzisk Maz.,
z dopiskiem : dotyczy naboru na stanowisko: „Inspektor ds. analiz finansowo-budżetowych” w terminie do dnia 10 lutego 2015 r.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Kościuszki 32 A .
8.Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
– oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
– zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości.
Burmistrz
Grzegorz Benedykciński
Inspektor ds. windykacji należności podatkowych
w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych Wydziału Finansowego
1.Wymagania niezbędne:
– Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
– Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
– Nieposzlakowana opinia,
– Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 Nr 1202 j.t.);
– Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne lub prawne lub księgowe lub podatkowe,
– Minimum 3 lata udokumentowanego stażu pracy,
– Doświadczenie w pracy w windykacji należności podatkowych lub skarbowych.
2.Wymagania dodatkowe :
– Bardzo dobra znajomość ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o finansach publicznych,
– Znajomość procedur odzyskiwania należności w sferze administracji publicznej,
– Znajomość kodeksu cywilnego i kpa,
– Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
– Bardzo dobra znajomość MS Office,
– Bardzo dobra organizacja pracy,
– Komunikatywność, wysoka kultura osobista.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
-monitoring należności podatkowych oraz ich analiza pod kątem wymagalności, celem podjęcia określonych działań windykacyjnych,
-podejmowanie czynności mających na celu wezwanie dłużnika do dobrowolnego spełnienia świadczenia,
-prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych, dla których właściwym organem egzekucyjnym jest burmistrz
-wysyłanie i monitoring upomnień podatkowych,
-przyjmowanie tytułów wykonawczych, badanie ich prawidłowości i dopuszczalności egzekucji administracyjnej,
-stosowanie środków egzekucyjnych prowadzących do realizacji obowiązków objętych tytułami wykonawczymi,
-dokonywanie czynności egzekucyjnych niezbędnych do realizacji tytułów wykonawczych
-prowadzenie innych działań zmierzających do dobrowolnego uregulowania zaległości przez dłużników (miękkie techniki windykacji),
-windykacja należności z tytułu podatków, opłat lokalnych i innych należności, do których stosuje się przepisy o zobowiązaniach podatkowych,
-windykacja należności publicznoprawnych,
-wpis i aktualizacja wpisu dłużników do krajowego rejestru długów oraz rejestru dłużników,
-przeprowadzanie rozmów i negocjacji z dłużnikami w zakresie ostatecznego terminu spłaty należności wraz z odsetkami, przed podjęciem czynności zmierzających do przymusowego wyegzekwowania należności,
-prowadzenie teczek windykacyjnych zawierających dokumenty dotyczące przebiegu prowadzonego postępowania o przymusowe wyegzekwowanie należności wobec poszczególnych dłużników,
-wnioskowanie o umorzenie nieściągalnych należności pieniężnych, po uprzednim uzyskaniu opinii prawnej,
-sporządzanie planów i raportów dotyczących realizacji czynności windykacyjnych,
-kierowanie wniosków o zabezpieczanie roszczenia w formie dopuszczalnej przez przepisy prawa, w tym wniosków o ustanowienie hipoteki zabezpieczającej roszczenia gminy,
-podejmowanie w porozumieniu z radcą prawnym czynności związanych z windykacją należności w ramach postępowania upadłościowego, układowego lub naprawczego,
-stały monitoring poszczególnych etapów windykacyjnych,
-bieżąca współpraca z komornikami sądowymi,
-realizacja i nadzór finansowy nad sprawami związanymi z opłatą skarbową oraz opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
4.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– list motywacyjny,
– C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
– kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane uprawnienia,
– kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
– oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
– oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
– podpisana klauzula o treści
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych( Dz. U. z 2002r. Nr 101,poz.926 ze zm. oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2008 r. Nr 223, poz1458)”
5. Warunki pracy:
– usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielopiętrowy, schody, bez windy;
– praca przy komputerze,
– bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy;
– stanowisko wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, ciągłego kontaktowania się z z innymi stanowiskami i instytucjami;
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Maz w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
7.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres :
Urząd Miejski w Grodzisku Maz.
ul. Kościuszki 32 A
05-825 Grodzisk Maz.,
z dopiskiem : dotyczy naboru na stanowisko: „Inspektor ds. windykacji należności podatkowych” w terminie do dnia 10 lutego 2015 r.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Kościuszki 32 A .
8.Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
– oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
– zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości.
Burmistrz
Grzegorz Benedykciński
Podinspektor ds. księgowości podatkowej
w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych Wydziału Finansowego
1.Wymagania niezbędne:
– Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
– Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
– Nieposzlakowana opinia,
– Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 Nr 1202 j.t.);
– Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne lub księgowe lub podatkowe,
– Minimum 2 lata udokumentowanego stażu pracy,
– Doświadczenie w księgowości podatkowej.
2.Wymagania dodatkowe :
– Bardzo dobra znajomość ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o finansach publicznych,
– Znajomość kpa,
– Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
– Bardzo dobra znajomość MS Office,
– Bardzo dobra organizacja pracy,
– Komunikatywność, wysoka kultura osobista.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
– Prowadzenie ewidencji wpłat należności z tytułu podatków lokalnych od osób fizycznych,
– Prowadzenie bieżącej analizy wpłat należności z tytułu podatków lokalnych od osób fizycznych,
– Weryfikowanie indywidualnych kont podatkowych,
– Rozkładanie i ewidencja dowodów wpłat na poszczególne podatki,
– Terminowe sporządzanie sprawozdania Rb- 27 z w/w podatków,
– Bieżąca obsługa ludności w zakresie podatków lokalnych od osób fizycznych,
– Terminowa ewidencja i kontrola składanych informacji w podatkach lokalnych od osób fizycznych,
– Współpraca przy decyzjach o odroczeniu, rozłożeniu na raty, umorzeniu w podatkach lokalnych od osób fizycznych,
– Współpraca z windykatorem w zakresie analizy poszczególnych wymagalnych należności w podatkach lokalnych od osób fizycznych,
4.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– list motywacyjny,
– C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
– kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane uprawnienia,
– kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
– oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
– oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
– podpisana klauzula o treści
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych( Dz. U. z 2002r. Nr 101,poz.926 ze zm. oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz .U. z 2008 r. Nr 223, poz1458)”
5. Warunki pracy:
– usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielopiętrowy, schody, bez windy;
– praca przy komputerze,
– bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy;
– stanowisko wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, ciągłego kontaktowania się z z innymi stanowiskami i instytucjami;
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Maz w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
7.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres :
Urząd Miejski w Grodzisku Maz.
ul. Kościuszki 32 A
05-825 Grodzisk Maz.,
z dopiskiem : dotyczy naboru na stanowisko: „Podinspektor ds. księgowości podatkowej” w terminie do dnia 10 lutego 2015 r.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Kościuszki 32 A .
8.Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
– oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
– zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości.
Burmistrz
Grzegorz Benedykciński