Grodzisk Mazowiecki

  • e-Urząd
  • Prezentacja Gminy
  • Inwestycje Gminne
  • Samorząd Miejski
  • Urząd Miejski
  • Straż Miejska
  • Kultura i sport
  • Miasto dzieci
  • Mapa Urzędu Miejskiego
  • Pomoc dla Ukrainy

Miasta średnie województwa mazowieckiego liderami e-usług

Projekt partnerski pt. „Miasta średnie województwa mazowieckiego liderami e-usług” jest realizowany od 10.12.2018 r. do 31.03.2020 r. wspólnie przez następujące instytucje:

  • Euro Innowacje sp. z o.o. – Partner wiodący
  • Gmina Grodzisk Mazowiecki
  • Gmina Grójec
  • Miasto Józefów
  • Gmina Miejska Legionowo
  • Miasto Piastów
  • Gmina Miasto Płońsk
  • Miasto Przasnysz
  • Gmina Miasto Sierpc
  • Gmina Wołomin
  • Gmina Miasto Żyrardów

Wartość projektu wynosi: 1 971 974,40 PLN, a dofinansowanie projektu z UE 1 653 894,40 PLN

Cel projektu

„Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 10 Urzędach JST z woj. mazowieckiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 349 kadr w ramach 7 zadań od 10.12.2018 r. do 31.03.2020 r.”

Zadania zaplanowane w projekcie:

  • Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST
  • Wdrożenie rozwiązań w 8 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje
  • Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 10 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
  • Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy,  elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości
  • Doskonalenie kompetencji 90 kadr z 10 urzędów JST w obszarze podatków i opłat
  • Doskonalenie kompetencji 51 kadr z 10 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • Doskonalenie kompetencji 208 kadr z 10 urzędów JST w w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi

Wskaźniki rezultatu zaplanowane w projekcie

  • 10 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
  • 10 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad. 1)
  • 8 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
  • 10 jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
  • 4 jednostki samorządu terytorialnego u których poprawiona została elektronizacja procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy i kontroli zarządców zasobów nieruchomości w ramach Zad. 4
  • 349 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad. 5, 6, 7)
  • 16 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 8 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad. 2)
  • 20 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klientów 10 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców (Zad. 3)
  • 24 osoby objęte szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych

Urząd Miejski

Urząd Miejski

ul. T. Kościuszki 12A
05-825 Grodzisk Mazowiecki

tel: (22) 755 55 34
(22) 755 20 16
fax: (22) 755 53 27
e-mail: urzad@grodzisk.pl

Beata Gradowska, Inspektor Ochrony Danych: abi@grodzisk.pl,
tel. (22) 755 55 34 wew. 236

Godziny otwarcia
pon: 8-18
wt, śr, czw: 8-16
pt: 8-15

Godziny otwarcia kasy
pon: 8-15
wt, śr, czw: 8-14
pt: 8-13

Deklaracja dostępności przycisk TEKST ŁATWY DO CZYTANIA Centrum Kultury Ośrodek Sportu i Rekreacji Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki Organizacje Pozarządowe Mikroporady Mapa hotspotów w gminie © 2021 Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim - Identyfikator Gminy: 1405043

Fundusze Europejskie Infrastruktura i Środowisko Mazowsze Serce Polski Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

Na górę

Dzisiejsza pogoda w Grodzisku:

zachmurzenie duże

Temperatura: 11.73 °C

Ciśnienie: 1009 hPa

Wilgotność powietrza: 77 %

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.