Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Rady Ministrów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, ograniczone zostaje osobiste zgłaszanie się interesantów do Urzędu Miejskiego.
- Interesanci obsługiwani są jedynie na Sali Obsługi Mieszkańca;
- Na Sali może przebywać maksymalnie 5 osób jednocześnie, w związku z czym przed wejściem prosimy dzwonić domofonem;
- Prosimy o zgłaszanie się z wypełnionymi drukami. Wnioski pobieramy z namiotu przy wejściu do Starostwa Powiatowego lub ze strony internetowej www.grodzisk.pl;
- Nadal istnieje możliwość pozostawiania wypełnionych wniosków w skrzynce podawczej przy wejściu głównym. W informacji składamy wyłącznie pisma wymagające potwierdzenia złożenia;
- Kasa Urzędu jest czynna w godzinach:
Poniedziałek: 09.00 – 15.00
wtorek – czwartek: 08.00 – 14.00
piątek: 08.00 – 13.00.
Przypominamy, że większość spraw urzędowych można załatwić elektronicznie, za pośrednictwem strony www.epuap.gov.pl.
Nr telefonu do Urzędu Miejskiego: 22 755 55 34
Adres e-mail: urzad@grodzisk.pl
Adres skrzynki e-puap: /umgrodziskmaz/skrytka
Wpłat można dokonywać przelewem bankowym na rachunek Gminy:
61 1240 6348 1111 0010 4058 8264
OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI wnosimy na numer rachunku:
49 1240 1037 1111 0010 5107 9773
(w tytule wpisując: imię i nazwisko, adres nieruchomości, wpłata za jaki okres).
lub w kasie WYDZIAŁU GOSPODARKI ODPADAMI
Targowisko Miejskie ul. Montwiłła 38 (pawilon 6 i 7).
GODZINY PRACY KASY NA TARGOWISKU MIEJSKIM:
Poniedziałek: 09.00 – 17.00
Wtorek – czwartek: 08.00 – 15.00
Piątek: 08.00 – 14.00