Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim :
Główny specjalista – Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwoju Gminy
w Samodzielnym Stanowisku ds. Rozwoju Gminy
pełen etat
Nabór będzie przeprowadzony w III etapach:
Etap I – sprawdzenie pod względem formalnym dokumentów i zaproszenie kandydatów spełniających warunki do kolejnego etapu
Etap II – rozmowy kwalifikacyjne i wybór kandydatów do kolejnego etapu
Etap III – analiza dopasowania osobowego kandydatów do stanowiska pracy (narzędzie: test DISC) i wybór kandydata
I. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne (II stopnia: magister inżynier) – specjalizacja: budownictwo lub architektura i/lub urbanistyka,
- minimum 5 lata udokumentowanego stażu pracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- prawo jazdy kat. B,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
II. Wymagania dodatkowe (niezbędne):
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,
- znajomość podstawowych informacji o gminie Grodzisk Mazowiecki,
- pożądane kompetencje wysoka kultura osobista, wysoko rozwinięta komunikacja interpersonalna, umiejętność budowania relacji, zarządzanie sobą w czasie, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania sobą w sytuacjach kryzysowych, samodzielność w podejmowaniu decyzji i kreatywność w działaniu, brak obaw przed wystąpieniami publicznymi,
- umiejętność obsługi pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint).
- dyspozycyjność.
III. Wymagania mile widziane:
- doświadczenie w branży: budownictwo lub architektura i/lub urbanistyka,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie jako lider projektu.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynacja, prowadzenie i kontrola zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Urząd;
- koordynowanie działań związanych z procesem planowania strategicznego rozwoju gminy,
- monitorowanie, analizowanie oraz ewaluacja realizacji Strategii Rozwoju Gminy;
- tworzenie przyjaznych warunków do lokowania i rozwoju inwestycji na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki;
- organizowanie współdziałania urzędu z instytucjami, przedsiębiorcami i organizacjami społecznymi w zakresie dotyczącym współuczestnictwa w procesie planowania, tworzenia i realizacji Strategii Rozwoju Gminy;
- formułowanie i opracowywanie we współpracy z innymi wydziałami, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz podmiotami branżowymi, nadrzędnych celów i priorytetów rozwoju gminy;
- organizacja i uczestnictwo w procesach konsultacji społecznych i informowania w zakresie problemów rozwoju gminy;
- współpraca z wydziałami Urzędu oraz jednostkami podległymi przy przygotowywaniu i opiniowaniu programów operacyjnych oraz innych dokumentów wykonawczych Strategii Rozwoju Gminy.
- wykonywanie innych zadań zleconych bezpośrednio przez Burmistrza.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
- kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczenia) potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,
- oświadczenie kandydata – załącznik nr 3:
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
- o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
VI. Warunki pracy:
- planowane zatrudnienie: umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy dostosowany do osób niepełnosprawnych (winda), praca przy komputerze, bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy, praca pod presją czasu, stanowisko wymagające kontaktowania się z pracownikami, wykonawcami i instytucjami,
- Pracodawca oferuje: możliwość udziału w akcjach społecznych organizowanych przez gminę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, świadczenia socjalne z zfśs.
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Maz., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 30 listopada 2021 r. godz. 16:00 w zaklejonej kopercie osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańca) lub pocztą na adres :
Urząd Miejski w Grodzisku Maz.
ul. T. Kościuszki 12 A 05-825 Grodzisk Maz.,
z dopiskiem:
„Nabór OR.2110.17.2021 – Główny specjalista – Pełnomocnik Burmistrza”
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Maz.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie oraz oferty składane w formie elektronicznej nie będą rozpatrywane.
VIII. W związku ze stanem epidemii spowodowanym COVID-19 rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami mogą odbywać się z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, drogą elektroniczną w sposób zdalny.
O terminie oraz etapach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie i mailowo.
UWAGA: jedynie kandydaci, którzy złożyli kompletne oferty, zawierające wszystkie oczekiwane dokumenty, informacje i podpisy, zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie rekrutacji.
Informacji w sprawie naboru udziela Naczelnik Wydz. Organizacyjnego, tel. 22 463 46 07.
IX. Informacja o wyniku naboru będzie podana do wiadomości na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przy ul. T. Kościuszki 12 A .
X. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt. V,
- zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy.
XI. Klauzula Informacyjna zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego, ul. T. Kościuszki 12a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.
b) W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: abi@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34 wew. 236.
c) Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązków prawnych na potrzeby rekrutacji na wolne stanowiska pracy do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na podstawie:
- Wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- W związku z realizacją obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podstawa szczególna – art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
d) Odbiorcą Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim oraz Marszałek Województwa Mazowieckiego w związku z korzystaniem przez Urząd z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
e) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków określonych w art. 17 ust. 3 RODO)
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
f) W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
g) Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
h) Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu (rozmowa kwalifikacyjna) nie podlegają zwrotowi. Będą one przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym trwała rekrutacja (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych), natomiast dokumenty rekrutacyjne pozostałych osób będą do odbioru w pok. 201 Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim przez 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji (ogłoszenia wyników na BIP) i po tym okresie zostaną zniszczone.
i) Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w trybie określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych. Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@uodo.gov.pl.
j) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
k) Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Burmistrz
Grzegorz Benedykciński
Załączniki do pobrania znajdują się w linku poniżej: