Uchwała krajobrazowa w Grodzisku Mazowieckim weszła w życie 11 maja 2022 r. Przypominamy, że od tego dnia liczone są trzy terminy dostosowania istniejących reklam:
- 12 miesięcy, czyli do 11 maja 2023 r.–dla tablic reklamowych i urządzeń reklamowych, sytuowanych na ogrodzeniach (głównie chodzi o banery) oraz na nieruchomościach, na których znajdują się zabytki nieruchome, ujęte w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Grodzisk Mazowiecki (w tym w rejestrze zabytków nieruchomych Województwa Mazowieckiego),
- 24 miesiące, czyli do 11 maja 2024 r.–dla wszystkich pozostałych tablic reklamowych i urządzeń reklamowych (w tym banerów sytuowanych na budynkach i balkonach),
- 36 miesięcy, czyli do 11 maja 2025 r. – dla tablic reklamowych i urządzeń reklamowych sytuowanych na podstawie decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę.
Broszura informacyjna w wersji drukowanej jest dostępna w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim oraz innych jednostkach gminnych.
Wersję elektroniczną można pobrać na stronie: https://planowanieprzestrzenne.grodzisk.pl/uchwala…/