Osoby mieszkające na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki, ale nie zameldowane na pobyt stały, mogą złożyć wniosek w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim o dopisanie do Centralnego Rejestru Wyborców w Gminie Grodzisk Mazowiecki.
Ważne!! Wraz z wnioskiem należy przedstawić co najmniej 2 dokumenty potwierdzające fakt zamieszkania w naszej gminie.
Są to np.:
– Oświadczenie właściciela lokalu,
– Umowa najmu/użyczenia lokalu,
– Jeśli podatki płacone są w US w Grodzisku Mazowieckim – pierwsza strona zeznania podatkowego PIT z potwierdzeniem złożenia go w Urzędzie Skarbowym z adresem zamieszkania wskazanym w deklaracji na terenie gminy Grodziska Mazowiecki (pieczątka wpływu do US lub Urzędowe potwierdzenie nadania na poczcie lub Urzędowe Potwierdzenie Odbioru UPO – Jeśli PIT został złożony przez internet),
– Rachunek za media /np. gaz, prąd, internet, telefon, telewizję kablową/ wystawiony na dane wnioskodawcy i adres lokalu na terenie gminy
Decyzja o ujęciu lub odmowie w rejestrze wyborców wydawana jest w terminie 5 dni od złożenia wniosku, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, mającego na celu potwierdzenie faktu zamieszkania na terenie gminy.
UWAGA
Osoby, które złożą wniosek o dopisanie do Centralnego Rejestru Wyborców po 2 kwietnia br., mogą nie zostać ujęte w spisie wyborców.