Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza nabór wniosków o objęcie planowanych przedsięwzięć rewitalizacyjnych Gminnym Programem Rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego
Zgłaszane, planowane przedsięwzięcia rewitalizacyjne powinny być zlokalizowane na wyznaczonym obszarze rewitalizacji, realizować założone cele i kierunki działań rewitalizacyjnych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego oraz oddziaływać w miarę potrzeb na sfery: społeczną, gospodarczą, środowiskową, przestrzenno-funkcjonalną, techniczną. Wnioski, podpisane czytelnie imieniem i nazwiskiem, należy składać za pomocą formularza dostępnego:
a) w wersji papierowej w Urzędzie Miasta Grodzisk Mazowiecki, Wydział Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych ul. Kościuszki 12A 05-825 Grodzisk Mazowiecki
b) w wersji elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Urzędu Grodziska Mazowieckiego
Zbieranie wniosków prowadzone będzie w okresie od 1 sierpnia do 15 sierpnia 2021 r.
w formie papierowej drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Grodzisk Mazowiecki, Wydział Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych ul. Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Więcej informacji pod linkiem: https://grodzisk.pl/urzad-miejski/