Burmistrz Grodziska Mazowieckiego wypełniając dyspozycję art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 559 ze zm.). przedłożył Radzie Miejskiej w Grodzisku Mazowieckim „Raport o stanie gminy Grodzisk Mazowiecki za 2021 rok”. Przedstawienie Raportu oraz debata nad nim odbędzie się na absolutoryjnej sesji Rady Miejskiej w Grodzisku Mazowieckim w dniu 29 czerwca 2022 r. o godz. 17.00 w willi Niespodzianka. W debacie udział biorą radni oraz mogą zabierać głos mieszkańcy Grodziska Mazowieckiego. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Grodzisku Mazowieckim pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami mieszkańców. Zgłoszenie do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję, na której będzie przedstawiony Raport.
Zgłoszenia przyjmowane będą w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, ul. T. Kościuszki 12a, Sala Obsługi Mieszkańca w godzinach pracy grodziskiego Urzędu. Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 28 czerwca 2022 r. nie będą rozpatrywane. Mieszkańcy będą mogli zabrać głos w debacie nad Raportem o stanie gminy za 2021 rok wg kolejności zgłoszeń. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Zachęcamy do zapoznania się z raportem na stronie: http://www.raportgminy.grodzisk.pl