Grodzisk Mazowiecki

  • e-Urząd
  • Prezentacja Gminy
  • Inwestycje Gminne
  • Samorząd Miejski
  • Urząd Miejski
  • Straż Miejska
  • Kultura i sport
  • Miasto dzieci
  • Mapa Urzędu Miejskiego
  • Pomoc dla Ukrainy
  • Wybory
środa, 07 czerwca 2023 / Published in Aktualności, Ukraina, Wiadomości, Zaproszenia

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Zdjęcie osoby pracującej przy komputerze

Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim:

Inspektor w Referacie Księgowości i Budżetu Wydziału Finansowego
pełny etat

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe (najlepiej o profilu: rachunkowość, finanse lub ekonomia),
• co najmniej 3 letni udokumentowany staż pracy w księgowości budżetowej,
• ukończone szkolenia/kursy w zakresie księgowości w jednostkach budżetowych,
• znajomość przepisów związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej, z zakresu:
– ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
– ustawy o dochodach JST,
– rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków,
przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
– rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa,
– budżetów jednostek samorządu terytorialnego (…),
– rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
– ustawy o drogach publicznych – w zakresie opłaty za zajęcie pasa drogowego,
– ustawy o opłacie skarbowej,
– ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
• nieposzlakowana opinia,
• obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo-księgowych (ewidencja w księgach podstawowych jednostki budżetowej oraz w księgach pomocniczych m.in. w zakresie opłaty za zajęcie pasa drogowego),
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz wykorzystywania programów tworzenia/edycji tekstu i biegłej pracy w arkuszach kalkulacyjnych,
• umiejętności współpracy, budowania dobrych relacji ze współpracownikami oraz w kontaktach z kontrahentami, dobrej organizacji pracy, zaangażowanie do pracy, dyspozycyjność,
• umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,
• zdolności analityczne,
• rzetelność i samodzielność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• ewidencja dochodów związanych z zajęciem pasa drogowego na podstawie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych,
• przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji powierzonych zadań,
• sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty oraz sporządzanie tytułów wykonawczych i wysyłanie ich do odpowiednich Urzędów Skarbowych w zakresie zaległości w opłatach za zajęcie pasa drogowego,
• prowadzenie spraw związanych ze zwrotami i nadpłatami opłaty skarbowej,
• prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie materiałów oraz projektów decyzji administracyjnych,
• przygotowywanie wyciągów bankowych i raportów kasowych do księgowania (segregowanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty, uzupełnianie dziennego zestawienia wpłat),
• dekretacja i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów finansowo-księgowych na etapie powstania kosztu (podczas nieobecności lub jako wsparcie pracownika zajmującego się tym tematem),
• sporządzanie dokumentów OT – Przyjęcie środka trwałego zakupów inwestycyjnych,
• kompletowanie i archiwizacja dokumentów księgowych,
• prowadzenie pisemnej korespondencji z kontrahentami,
• kopertowanie korespondencji (wezwań do zapłaty, upomnień),
• inne polecenia służbowe zlecone przez przełożonych.
• wykonywanie innych zadań i poleceń powierzonych przez bezpośredniego przełożonego lub Skarbnika Gminy.

4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• list motywacyjny,
• C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
• kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1,
• kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
• kopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczenia) potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
• podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,
• podpisane oświadczenie kandydata – załącznik nr 3:
➢ o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe
umyślne,
➢ o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

5. Warunki pracy:
• planowane zatrudnienie: umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
• pełny wymiar czasu pracy,
• wysokość wynagrodzenia na oferowanym stanowisku jest określona w Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim (Zarządzenie nr 4/2022 z dnia 15 lutego 2022 r. Burmistrza Grodziska Mazowieckiego za zmianami),
• usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy, z windą, dostosowany dla osób niepełnosprawnych,
• praca przy komputerze, bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
• praca wymagająca samodzielności oraz kontaktu z kontrahentami Urzędu,
z pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych gminy oraz innych instytucji.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres :

Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
ul. T. Kościuszki 12 A
05-825 Grodzisk Mazowiecki,
z dopiskiem: „Nabór OR.2110.17.2023 – Inspektor w Referacie Księgowości i Budżetu FN”, w terminie do dnia 19 czerwca 2023 r. godz. 18:00.

W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do wyżej podanego terminu.
Oferty składane w formie elektronicznej nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rekrutacji kandydaci będą informowani telefonicznie i mailowo.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przy ul. T. Kościuszki 12 A w Grodzisku Mazowieckim.
Informacji w sprawie naboru udziela Naczelnik Wydziału Organizacyjnego,
tel. 22 463 46 08.

8. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
• oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
• zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy.

9. Klauzula Informacyjna zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego, ul. T. Kościuszki 12a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.
b) W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych,
e-mail: abi@grodzisk.pl,
tel. 22 755 55 34 wew. 236.4
c) Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązków prawnych na potrzeby rekrutacji na wolne stanowiska pracy do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na podstawie:
• Wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.
• W związku z realizacją obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podstawa szczególna – art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
• W przypadku przetwarzania szczególnych kategorii danych (art. 9 ust. 2 lit. h RODO) przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego lub zgodnie z umową z pracownikiem służby zdrowia i z zastrzeżeniem warunków i zabezpieczeń, o których
mowa w art. 9 ust. 3 RODO.
d) Odbiorcą Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim oraz NEFENI Sp. z o.o. ul. Klinkierowa 7 60-104 Poznań, w związku z korzystaniem przez Urząd z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją PROTON.
e) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
• prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
• prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne
• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków
określonych w art. 17 ust. 3 RODO)
• prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
• prawo do przenoszenia danych
• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
f) W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
g) Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
h) Dokumenty aplikacyjne:
– kandydata który zostanie zatrudniony w wyniku naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
– kandydatów, których kompetencje w procesie naboru zostały ocenione najwyżej i których dane zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym trwała rekrutacja, kandydatów którzy, nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji
(ogłoszenia wyników na BIP). Po tym okresie dokumenty nie odebrane będą
odsyłane.
i) Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w trybie określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,
kancelaria@uodo.gov.pl.
j) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
k) Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa
innych danych jest dobrowolne.

Z up. BURMISTRZA
/-/
Aneta Caban
Sekretarz Gminy

  • Tweet

Urząd Miejski

Urząd Miejski

ul. T. Kościuszki 12A
05-825 Grodzisk Mazowiecki

tel: (22) 755 55 34
(22) 755 20 16
fax: (22) 755 53 27
e-mail: urzad@grodzisk.pl

Beata Gradowska, Inspektor Ochrony Danych: abi@grodzisk.pl,
tel. (22) 755 55 34 wew. 236

Godziny otwarcia
pon: 8-18
wt, śr, czw: 8-16
pt: 8-15

Godziny otwarcia kasy
pon: 8-15
wt, śr, czw: 8-14
pt: 8-13

Godziny obsługi klienta w USC
pon: 8-18
wt, śr, czw: 8-15
pt: 8-15
UWAGA: Interesanci w sprawach sporządzenia aktu zgonu będą obsługiwani w godzinach otwarcia

Deklaracja dostępności przycisk TEKST ŁATWY DO CZYTANIA Centrum Kultury Ośrodek Sportu i Rekreacji Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki Organizacje Pozarządowe Mikroporady Mapa hotspotów w gminie © 2025 Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim - Identyfikator Gminy: 1405043

Fundusze Europejskie Infrastruktura i Środowisko Mazowsze Serce Polski Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

TOP

Dzisiejsza pogoda w Grodzisku:

słabe opady deszczu

Temperatura: 7.82 °C

Ciśnienie: 1007 hPa

Wilgotność powietrza: 86 %

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Obsługiwane Przez  Zgodności ciasteczek z RODO
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.