Szukamy piesków gwiazdorów i zapraszamy ich właścicieli do wzięcia udziału w konkursie!
Co trzeba zrobić?
Pod postem konkursowym na www.facebook.com/GrodziskMazowiecki należy umieścić JEDNO zdjęcie swojego Psa w roli głównej. Kadr podczas zabawy lub spaceru na świeżym powietrzu.
Zdjęcie powinno być wyraźne i dobrej jakości.
Konkurs trwa do 6 czerwca br. do godz. 23:59.
W Konkursie zostanie wyłonionych 10 (dziesięć) fotografii z największą liczbą pozytywnych reakcji pod zdjęciem psa umieszczonym w komentarzu: polubień, serc i uśmiechów.
10 fotografii z największą liczbą pozytywnych reakcji pod zdjęciem zostanie przekazanych do dalszego rozpatrzenia przez Komisję Konkursową.
Komisja Konkursowa spośród 10 Fotografii wyłoni 4 (czterech) Laureatów.
Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 7 czerwca br. do godz. 20:00 na naszym profilu.
Laureaci otrzymają nagrodę w postaci profesjonalnej sesji zdjęciowej w wykonaniu Marcina Masalskiego oraz plecak. Planowany termin sesji: 11-13.06.2023 r. Laureaci otrzymają 7 zdjęć w wersji elektronicznej w jakości do druku.
Fotografie Psów zostaną umieszczone na tablicach edukacyjnych, które już niebawem powstaną na terenie Psiego Wybiegu w Grodzisku Mazowieckim.
Zdjęcia Psów do konkursu mogą zgłaszać tylko osoby pełnoletnie.
Udział w konkursie dotyczy Psów z gminy Grodzisk Mazowiecki.
Udział w Konkursie jest jednoznaczny z akceptacją Regulaminu.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu. Informacja o zmianach będzie umieszczona na Fanpage‘u.
Pełny Regulamin znajduje się w siedzibie Organizatora (w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim) oraz na naszej stronie (poniżej).
Startujemy!
Udostępniajcie post znajomym i zachęcajcie ich do lajkowania zdjęć Waszych Psiaków pod postem konkursowym.
Regulamin konkursu „Twój Pies gwiazdą Psiego Wybiegu w Grodzisku Mazowieckim”