Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim:
Pracownik- w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami od Podinspektora do Inspektora- pełny etat.
1.Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe,
• minimum 2 lata udokumentowanego stażu pracy,
• minimum 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z gospodarką nieruchomościami w administracji samorządowej,
• znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa tj.: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy – Kodeks cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
• bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
• nieposzlakowana opinia,
• obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2.Wymagania dodatkowe :
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w wykonywaniu podobnych obowiązków będzie dodatkowym atutem,
• odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność,
• umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań,
• wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami oraz z klientami Urzędu.
3.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych na rzecz najemców,
• prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów najmu, dzierżawy, użyczenia,
• prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem pasów drogowych dróg
wewnętrznych,
• prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami z tytułu wywłaszczenia
nieruchomości,
• prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym,2
• prowadzenie spraw związanych z ujawnieniem prawa własności Gminy w księgach wieczystych,
• Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• list motywacyjny,
• C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
• kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1,
• kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
• kopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczenia) potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
• podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,
• podpisane oświadczenie kandydata – załącznik nr 3:
o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który
zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
5. Warunki pracy:
• planowane zatrudnienie: umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
• pełny wymiar czasu pracy,
• wysokość wynagrodzenia na oferowanym stanowisku jest określona w Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim (Zarządzenie nr 4/2022 z dnia 15 lutego 2022 r. Burmistrza Grodziska Mazowieckiego za zmianami),
• usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy dostosowany do osób
niepełnosprawnych (winda), praca przy komputerze, bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy, praca pod presją czasu, stanowisko wymagające kontaktowania się z pracownikami, klientami Urzędu, wykonawcami i instytucjami,
• pracodawca oferuje: możliwość udziału w akcjach społecznych organizowanych przez gminę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, świadczenia socjalne z zfśs.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres :
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
ul. T. Kościuszki 12 A
05-825 Grodzisk Mazowiecki,
z dopiskiem: „Nabór OR.2110.18.2023 – Pracownik w Wydziale Gospodarki
Nieruchomościami”,
w terminie do dnia 21 lipca 2023 r. godz. 15:00.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do wyżej podanego terminu.
Oferty składane w formie elektronicznej nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przy ul. T. Kościuszki 12 A w Grodzisku Mazowieckim.
Informacji w sprawie naboru udziela Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego, tel. 22 463 46 59.
8. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
• oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
• zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy.
9. Klauzula Informacyjna zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,
ul. T. Kościuszki 12a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad@grodzisk.pl,
tel. 22 755 55 34.
b) W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych
oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: abi@grodzisk.pl,
tel. 22 755 55 34 wew. 236.
c) Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązków prawnych na potrzeby rekrutacji na wolne stanowiska pracy do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na podstawie:
• Wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.
• W związku z realizacją obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podstawa szczególna – art. 22 1 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
• W przypadku przetwarzania szczególnych kategorii danych (art. 9 ust. 2 lit. h
RODO) przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub
medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego lub zgodnie z umową z
pracownikiem służby zdrowia i z zastrzeżeniem warunków i zabezpieczeń, o których mowa w art. 9 ust. 3 RODO.
d) Odbiorcą Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim oraz NEFENI Sp. z o.o. ul. Klinkierowa 7 60-104 Poznań, w związku z korzystaniem przez Urząd z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją PROTON.4
e) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
• prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
• prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne
• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków
określonych w art. 17 ust. 3 RODO)
• prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
• prawo do przenoszenia danych
• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
f) W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie przy czym jej wycofanie
nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
g) Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
h) Dokumenty aplikacyjne:
– kandydata który zostanie zatrudniony w wyniku naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
– kandydatów, których kompetencje w procesie naboru zostały ocenione najwyżej i których dane zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym trwała rekrutacja,
– kandydatów którzy, nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji (ogłoszenia wyników na BIP). Po tym okresie dokumenty nie odebrane będą odsyłane.
i) Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w trybie określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@uodo.gov.pl.
j) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
k) Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Burmistrz
Grzegorz Benedykciński