Przed nami kolejny etap wdrażania UCHWAŁY KRAJOBRAZOWEJ – dostosowanie witryn, szyldów na budynkach i reklam wolnostojących.
Przypomnijmy, że za nami I etap wdrażania uchwały, który dotyczył dostosowania reklam na ogrodzeniach. Dobra współpraca z reklamodawcami sprawiła, że zostało zdjęte ok. 1000 szt. banerów niezgodnych z uchwałą. Efektem jest spektakularna metamorfoza ulic naszego miasta.
Teraz czas na kolejny etap tj. dostosowanie witryn, szyldów na budynkach i reklam wolnostojących w terminie do 11 maja 2024 r. Może wydawać się on odległy, jednak zmiana szyldu nad sklepem czy lokalem usługowym wymaga znaczniej więcej czasu niż zdjęcie baneru z ogrodzenia.
Dla właścicieli szyldów i reklam wymagających modyfikacji, Ratusz przygotował dwie propozycje. 1: bezpłatne usługi grafika, który zaprojektuje kompletne oznakowanie zgłoszonych przez przedsiębiorców lokali, sklepów i siedzib firm, zgodne z przepisami uchwały. 2: konkurs na najlepiej wykonaną aranżację witryn i szyldów – najlepszą metamorfozę. Każdego miesiąca firmy, które dostosują oznakowania swoich lokali do obowiązujących przepisów, będą miały szansę na otrzymanie nagrody w wysokości 3 000 zł. Zachęcamy do udziału!
Szczegółowe informacje na temat II etapu uchwały oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie: www.krajobraz.grodzisk.pl
Niedostosowanie się do zapisów uchwały będzie skutkowało wymierzeniem przez gminę kary pieniężnej, dlatego warto jak najszybciej rozpocząć odpowiednie kroki.
Prezentujemy zdjęcia przed i po metamorfozie jednej z grodziskich firm.