Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim:
Pracownik
w Wydziale Obsługi Sołectw, Rolnictwa i Gospodarki Wodnej
od Podinspektora do Inspektora pełny etat
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja,
- minimum 3-letni udokumentowany staż pracy,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa tj.: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o funduszu sołeckim,
- znajomość obsługi komputera, pakietu Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Wymagania dodatkowe:
- odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność,
- umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań,
- wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami, sołtysami oraz w kontaktach z klientami Urzędu.
- Umiejętność: redagowania pism urzędowych, organizacji pracy własnej, pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Realizacja zadań Gminy i jej organów wynikających z ustawy o funduszu sołeckim oraz z zakresu obsługi sołectw:
- współpraca z sołectwami i udzielanie im pomocy w wykonywaniu zadań,
- przekazywanie sołtysom informacji o wysokości środków przypadających na sołectwo w danym roku,
- przeprowadzanie wyborów sołtysów i rad sołeckich,
- przekazywanie Wojewodzie informacji o wysokości środków przypadających na sołectwo w danym roku oraz występowanie o zwrot części wydatków wykonanych w ramach funduszu sołeckiego,
- przyjmowanie i sprawdzanie prawidłowości sporządzenia wniosków z zebrań wiejskich w sprawie przeznaczenia środków z funduszu sołeckiego,
- realizacja przedsięwzięć w ramach funduszu sołeckiego,
- monitorowanie harmonogramu czynności związanych z tworzeniem i realizacją funduszu sołeckiego,
- prowadzenie rejestru postulatów wiejskich,
- przygotowywanie i konsultowanie zapisów statutów sołeckich,
- przygotowywanie i realizacja zarządzeń Burmistrza wynikających ze statutów sołectw,
- prowadzenie spraw związanych z urządzaniem i wyposażaniem wiejskich terenów rekreacyjnych (place zabaw, siłownie zewnętrzne, boiska, mała architektura),
- realizacja zadań w ramach dofinansowania z Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw – MIAS Mazowsze,
- koordynowanie i realizacja czynności związanych z funkcjonowaniem świetlic wiejskich,
- wykonywanie innych zadań i poleceń powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, Burmistrza lub jego Zastępców, Sekretarza Gminy.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
- kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczenia) potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,
- podpisane oświadczenie kandydata – załącznik nr 3:
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
- o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
5. Warunki pracy:
- planowane zatrudnienie: pełny etat, umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- pełny wymiar czasu pracy,
- wynagrodzenie za pracę w przedziale przewidzianym w Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim dla stanowiska od podinspektora do inspektora – wysokość wynagrodzenia, adekwatna do posiadanego doświadczenia i umiejętności, zostanie ustalona w trakcie rekrutacji;
- stanowisko pracy: budynek piętrowy dostosowany do osób niepełnosprawnych (winda), praca przy komputerze powyżej 4 godzin, praca w wymuszonej pozycji (pozycja siedząca), przemieszczanie się po urzędzie i poza nim, wysiłek umysłowy, praca pod presją czasu, stanowisko wymagające kontaktowania się z sołtysami, pracownikami, klientami Urzędu i instytucjami;
- pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, stałe godziny pracy, możliwość udziału w akcjach społecznych organizowanych przez gminę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, świadczenia socjalne z zfśs, profilaktyczny program prozdrowotny, zajęcia z języka angielskiego, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, bonus za dojeżdżanie do pracy rowerem.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres :
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
ul. T. Kościuszki 12 A
05-825 Grodzisk Mazowiecki,
z dopiskiem: „Nabór OR.K.2110.12.2024 – Pracownik w Wydziale Obsługi Sołectw, Rolnictwa i Gospodarki Wodnej”,
w terminie do dnia 17 czerwca 2024 r. godz. 18:00.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do wyżej podanego terminu.
Oferty składane w formie elektronicznej nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru uzależniona jest od ilości złożonych ofert. Postępowanie jest wieloetapowe:
Etap I – weryfikacja złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań zawartych w pkt. 1 ogłoszenia
Etap II – egzamin testowy i/lub rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przy ul. T. Kościuszki 12A w Grodzisku Mazowieckim.
Informacji w sprawie naboru udziela Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, tel. 22 463 46 07.
8. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
- zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
9. Klauzula Informacyjna zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego, ul. T. Kościuszki 12a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.
b) W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: abi@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34 wew. 236.
c) Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązków prawnych na potrzeby rekrutacji na wolne stanowiska pracy do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na podstawie:
- Wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.
- W związku z realizacją obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podstawa szczególna – art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- W przypadku przetwarzania szczególnych kategorii danych (art. 9 ust. 2 lit. h RODO) przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego lub zgodnie z umową z pracownikiem służby zdrowia i z zastrzeżeniem warunków i zabezpieczeń, o których mowa w art. 9 ust. 3 RODO.
d) Odbiorcą Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim oraz NEFENI Sp. z o.o. ul. Klinkierowa 7 60-104 Poznań, w związku z korzystaniem przez Urząd z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją PROTON.
e) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków określonych w art. 17 ust. 3 RODO)
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
f) W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
g) Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
h) Dokumenty aplikacyjne:
- kandydata który zostanie zatrudniony w wyniku naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- kandydatów, których kompetencje w procesie naboru zostały ocenione najwyżej i których dane zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym trwała rekrutacja,
- kandydatów którzy, nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji (ogłoszenia wyników na BIP). Po tym okresie zostaną usunięte.
i) Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w trybie określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@uodo.gov.pl.
j) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
k) Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych szczególnej kategorii prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825), przy ul. T. Kościuszki 12a szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem/am w dokumentach aplikacyjnych.
Z up. BURMISTRZA
/-/
Norbert Cegliński
Zastępca Burmistrza
Informacja o naborze (plik DOCX – 42 KB)
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz osobowy (plik PDF – 86 KB)
Załącznik nr 2 – Oświadczenie RODO (plik DOCX – 19 KB)
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych (plik DOC – 36 KB)