Grodzisk Mazowiecki

  • e-Urząd
  • Prezentacja Gminy
  • Inwestycje Gminne
  • Samorząd Miejski
  • Urząd Miejski
  • Straż Miejska
  • Kultura i sport
  • Miasto dzieci
  • Mapa Urzędu Miejskiego
  • Pomoc dla Ukrainy
  • Wybory
czwartek, 06 czerwca 2024 / Published in Aktualności, Ukraina, Wiadomości, Zaproszenia

Nabór na pracownika w Wydziale Obsługi Sołectw, Rolnictwa i Gospodarki Wodnej

ogłoszenie o naborze do urzędu

Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim:

Pracownik
w Wydziale Obsługi Sołectw, Rolnictwa i Gospodarki Wodnej
od Podinspektora do Inspektora pełny etat

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja,
  • minimum 3-letni udokumentowany staż pracy,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa tj.: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o funduszu sołeckim,
  • znajomość obsługi komputera, pakietu Office (Word, Excel) oraz obsługi     urządzeń biurowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  • nieposzlakowana opinia,
  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

2. Wymagania dodatkowe:

  • odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność,
  • umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań,
  • wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami, sołtysami oraz w kontaktach z klientami Urzędu.
  • Umiejętność: redagowania pism urzędowych, organizacji pracy własnej, pracy w zespole.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Realizacja zadań Gminy i jej organów wynikających z ustawy o funduszu sołeckim oraz z zakresu obsługi sołectw:

  • współpraca z sołectwami i udzielanie im pomocy w wykonywaniu zadań,
  • przekazywanie sołtysom informacji o wysokości środków przypadających na sołectwo w danym roku,
  • przeprowadzanie wyborów sołtysów i rad sołeckich,
  • przekazywanie Wojewodzie informacji o wysokości środków przypadających na sołectwo w danym roku oraz występowanie o zwrot części wydatków wykonanych w ramach funduszu sołeckiego,
  • przyjmowanie i sprawdzanie prawidłowości sporządzenia wniosków z zebrań wiejskich w sprawie przeznaczenia środków z funduszu sołeckiego,
  • realizacja przedsięwzięć w ramach funduszu sołeckiego,
  • monitorowanie harmonogramu czynności związanych z tworzeniem i realizacją funduszu sołeckiego,
  • prowadzenie rejestru postulatów wiejskich,
  • przygotowywanie i konsultowanie zapisów statutów sołeckich,
  • przygotowywanie i realizacja zarządzeń Burmistrza wynikających ze statutów sołectw,
  • prowadzenie spraw związanych z urządzaniem i wyposażaniem wiejskich terenów rekreacyjnych (place zabaw, siłownie zewnętrzne, boiska, mała architektura),
  • realizacja zadań w ramach dofinansowania z Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw – MIAS Mazowsze,
  • koordynowanie i realizacja czynności związanych z funkcjonowaniem świetlic wiejskich,
  • wykonywanie innych zadań i poleceń powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, Burmistrza lub jego Zastępców, Sekretarza Gminy.

4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny,
  • C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
  • kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1,
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczenia) potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
  • podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,
  • podpisane oświadczenie kandydata – załącznik nr 3:
    • o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
    • o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

5. Warunki pracy:

  • planowane zatrudnienie: pełny etat, umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  • pełny wymiar czasu pracy,
  • wynagrodzenie za pracę w przedziale przewidzianym w Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim dla stanowiska od podinspektora do inspektora – wysokość wynagrodzenia, adekwatna do posiadanego doświadczenia i umiejętności, zostanie ustalona w trakcie rekrutacji;
  • stanowisko pracy:  budynek piętrowy dostosowany do osób niepełnosprawnych (winda), praca przy komputerze powyżej 4 godzin, praca w wymuszonej pozycji (pozycja siedząca),  przemieszczanie się po urzędzie i poza nim, wysiłek umysłowy, praca pod presją czasu, stanowisko wymagające kontaktowania się z sołtysami, pracownikami, klientami Urzędu i instytucjami;
  • pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, stałe godziny pracy, możliwość udziału w akcjach społecznych organizowanych przez gminę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, świadczenia socjalne z zfśs, profilaktyczny program prozdrowotny, zajęcia z języka angielskiego, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, bonus za dojeżdżanie do pracy rowerem.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres :

Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
ul. T. Kościuszki 12 A
05-825 Grodzisk Mazowiecki,

z dopiskiem: „Nabór OR.K.2110.12.2024 – Pracownik w Wydziale Obsługi Sołectw, Rolnictwa i Gospodarki Wodnej”,

w terminie do dnia 17 czerwca 2024 r. godz. 18:00.

W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.

Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do wyżej podanego terminu.

Oferty składane w formie elektronicznej nie będą rozpatrywane.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru uzależniona jest od ilości złożonych ofert. Postępowanie jest wieloetapowe:

Etap I – weryfikacja złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań zawartych w pkt. 1 ogłoszenia

Etap II – egzamin testowy i/lub rozmowa kwalifikacyjna.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przy ul. T. Kościuszki 12A w Grodzisku Mazowieckim.

Informacji w sprawie naboru udziela Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, tel. 22 463 46 07.

8. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:

  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
  • zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy,
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

9. Klauzula Informacyjna zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego, ul. T. Kościuszki 12a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.

b)  W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: abi@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34 wew. 236.

c) Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązków prawnych na potrzeby rekrutacji na wolne stanowiska pracy do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na podstawie:

  • Wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a  RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.
  • W związku z realizacją obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podstawa szczególna – art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  • W przypadku przetwarzania szczególnych kategorii danych  (art. 9 ust. 2 lit. h RODO) przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego lub zgodnie z umową z pracownikiem służby zdrowia i z zastrzeżeniem warunków i zabezpieczeń, o których mowa w art. 9 ust. 3 RODO.

d) Odbiorcą Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim oraz NEFENI Sp. z o.o. ul. Klinkierowa 7 60-104 Poznań, w związku z korzystaniem przez Urząd z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją PROTON.

e) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:

  • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
  • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne
  • prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków określonych w art. 17 ust. 3 RODO)
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  • prawo do przenoszenia danych
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

f) W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

g) Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

h) Dokumenty aplikacyjne:

  • kandydata który zostanie zatrudniony w wyniku naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
  • kandydatów, których kompetencje w procesie naboru zostały ocenione najwyżej i których dane zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym trwała rekrutacja,
  • kandydatów którzy, nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji (ogłoszenia wyników na BIP). Po tym okresie zostaną usunięte.

i) Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w trybie określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@uodo.gov.pl.

j) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

k) Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych szczególnej kategorii prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825), przy ul. T. Kościuszki 12a szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem/am w dokumentach aplikacyjnych.

Z up. BURMISTRZA
/-/
Norbert Cegliński
Zastępca Burmistrza

Informacja o naborze (plik DOCX – 42 KB)
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz osobowy (plik PDF – 86 KB)
Załącznik nr 2 – Oświadczenie RODO (plik DOCX – 19 KB)
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych (plik DOC – 36 KB)

  • Tweet

Urząd Miejski

Urząd Miejski

ul. T. Kościuszki 12A
05-825 Grodzisk Mazowiecki

tel: (22) 755 55 34
(22) 755 20 16
fax: (22) 755 53 27
e-mail: urzad@grodzisk.pl

Beata Gradowska, Inspektor Ochrony Danych: abi@grodzisk.pl,
tel. (22) 755 55 34 wew. 236

Godziny otwarcia
pon: 8-18
wt, śr, czw: 8-16
pt: 8-15

Godziny otwarcia kasy
pon: 8-15
wt, śr, czw: 8-14
pt: 8-13

Godziny obsługi klienta w USC
pon: 8-18
wt, śr, czw: 8-15
pt: 8-15
UWAGA: Interesanci w sprawach sporządzenia aktu zgonu będą obsługiwani w godzinach otwarcia

Deklaracja dostępności przycisk TEKST ŁATWY DO CZYTANIA Centrum Kultury Ośrodek Sportu i Rekreacji Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki Organizacje Pozarządowe Mikroporady Mapa hotspotów w gminie © 2025 Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim - Identyfikator Gminy: 1405043

Fundusze Europejskie Infrastruktura i Środowisko Mazowsze Serce Polski Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

© 2015. All rights reserved. Buy Kallyas Theme.

TOP

Dzisiejsza pogoda w Grodzisku:

zachmurzenie duże

Temperatura: 12.16 °C

Ciśnienie: 1017 hPa

Wilgotność powietrza: 55 %

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Obsługiwane Przez  Zgodności ciasteczek z RODO
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.