Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim:
Inspektor
w Wydziale Zarządzania Drogami Gminnymi
pełny etat
- Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe techniczne,
• minimum 3-letni udokumentowany staż pracy,
• znajomość uregulowań prawnych z zakresu dróg publicznych, w szczególności
zarzadzania pasem drogowym oraz ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
• prawo jazdy kat. B,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
• nieposzlakowana opinia,
• obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. - Wymagania dodatkowe :
• znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
• wykształcenie wyższe techniczne z branży drogowej będzie dodatkowym atutem,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
• znajomość obsługi komputera, pakietu Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych,
• odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, kultura osobista,
• umiejętność interpretacji i stosowania przepisów;
• umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań oraz umiejętność pracy w zespole; - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) prowadzenie spraw w zakresie lokalizacji urządzeń teletechnicznych w pasie drogowym na drogach publicznych oraz w formie pisma dla dróg wewnętrznych;
b) prowadzenie spraw w zakresie zajęcia pasa drogowego w celu umieszczenia infrastruktury teletechnicznej na drogach publicznych;
c) prowadzenie spraw w zakresie wykorzystania kanałów technologicznych;
d) prowadzenie spraw w zakresie lokalizacji i zajęcia pasa drogowego w celu wykonania zjazdu na drodze publicznej;
e) przekazania i odbiory robót w pasach drogowych w związku z pkt a – d;
f) prowadzenie spraw związanych ze współdziałaniem w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego;
g) prowadzenie spraw w zakresie inżynierii ruchu na drogach gminnych;
h) opiniowanie czasowej i stałej organizacji ruchu drogowego, dotyczących dróg publicznych;
i) zatwierdzanie projektów czasowej i stałej organizacji ruchu drogowego na drogach wewnętrznych;
j) prowadzenie ewidencja dróg (system eDIOM) i obiektów mostowych w tym zlecanie przeglądów dróg i obiektów mostowych;
k) opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji w zakresie budowy i przebudowy dróg;
l) wykonywanie innych zadań i poleceń powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, Burmistrza lub jego Zastępców, Sekretarza Gminy. - Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• list motywacyjny,
• C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane
stanowiska pracy),
• kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1,
• kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
• kserokopia prawa jazdy,
• kopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczenia) potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
• podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,
• podpisane oświadczenie kandydata – załącznik nr 3:
➢ o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
➢ o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który
zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. - Warunki pracy:
• planowane zatrudnienie: pełny etat, umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
• pełny wymiar czasu pracy,
• wynagrodzenie za pracę w przedziale przewidzianym w Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim dla stanowiska inspektor:
- wysokość wynagrodzenia, adekwatna do posiadanego doświadczenia
i umiejętności, zostanie ustalona w trakcie rekrutacji;
• stanowisko pracy: budynek piętrowy dostosowany do osób niepełnosprawnych (winda), praca przy komputerze powyżej 4 godzin, praca w wymuszonej pozycji (pozycja siedząca), przemieszczanie się po Urzędzie i poza nim, wysiłek umysłowy, praca pod presją czasu, stanowisko wymagające kontaktowania się z sołtysami, pracownikami, klientami Urzędu i różnymi instytucjami;
• pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, stałe godziny pracy, możliwość udziału w akcjach społecznych organizowanych przez gminę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, świadczenia socjalne z zfśs, profilaktyczny program prozdrowotny, zajęcia z języka angielskiego, możliwość
przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, bonus za dojeżdżanie do pracy rowerem.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres :
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
ul. T. Kościuszki 12 A
05-825 Grodzisk Mazowiecki,
z dopiskiem: „Nabór OR.K.2110.17.2024 – Inspektor w ZDG”
w terminie do dnia 14 sierpnia 2024 r. godz. 16:00.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do wyżej podanego terminu.
Oferty składane w formie elektronicznej nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru uzależniona jest od ilości złożonych ofert. Postępowanie jest wieloetapowe:
Etap I – weryfikacja złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań zawartych w pkt. 1 ogłoszenia
Etap II – egzamin testowy i/lub rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego
przy ul. T. Kościuszki 12A w Grodzisku Mazowieckim.
Informacji w sprawie naboru udziela Naczelnik Wydziału Organizacyjnego,
tel. 22 755 55 34 wew. 120. - Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
• oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
• zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy,
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. - Klauzula Informacyjna zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,
ul. T. Kościuszki 12a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.
b) W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: abi@grodzisk.pl,
tel. 22 755 55 34 wew. 236.
c) Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązków prawnych na potrzeby rekrutacji na wolne stanowiska pracy do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na podstawie:
• Wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.
• W związku z realizacją obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podstawa szczególna – art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych.
• W przypadku przetwarzania szczególnych kategorii danych (art. 9 ust. 2 lit. h RODO) przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego, leczenia lub zarządzania systemami
i usługami opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego lub zgodnie z umową z pracownikiem służby zdrowia i z zastrzeżeniem warunków i zabezpieczeń, o których mowa w art.
9 ust. 3 RODO.
d) Odbiorcą Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim oraz NEFENI Sp. z o.o. ul. Klinkierowa 7 60-104 Poznań, w związku z korzystaniem przez Urząd z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją PROTON.
e) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
• prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
• prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku
gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne
• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków określonych w art. 17 ust. 3 RODO)
• prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
• prawo do przenoszenia danych
• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
f) W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje
Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
g) Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
h) Dokumenty aplikacyjne:
• kandydata który zostanie zatrudniony w wyniku naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
• kandydatów, których kompetencje w procesie naboru zostały ocenione najwyżej i których dane zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym trwała rekrutacja,
• kandydatów którzy, nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji (ogłoszenia
wyników na BIP). Po tym okresie zostaną usunięte.
i) Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w trybie
określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,
kancelaria@uodo.gov.pl.
j) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
k) Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
i jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych szczególnej kategorii prosimy o dopisanie w dokumentach
aplikacyjnych poniższej zgody:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825),
przy ul. T. Kościuszki 12a szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, które zamieściłem/am
w dokumentach aplikacyjnych.