Grodzisk Mazowiecki ma już doświadczenie w promocji tego typu. Do tej pory gmina promowała swoje tereny inwestycyjne poprzez organizację konferencji, targów, wyjazdy studyjne, opracowanie wydawnictw a także reklamę gminy. Na podobne cele zostaną wydane pieniądze pozyskane ostatnio na promocję gospodarczą. Główny akcent jednak padnie na reklamę. Jak wyjaśniał radnym w czasie sesji Rady Miejskiej (28.09.2011) burmistrz Grzegorz Benedykciński, pieniądze prócz konferencji zostaną wydane przede wszystkim na spoty reklamowe w telewizji ogólnopolskiej. Jego zdaniem tylko taka reklama jest naprawdę skuteczna w pozyskaniu odpowiednich inwestorów.
Pozyskane pieniądze pozwolą zaoszczędzić wydawane do tej pory sumy na reklamę, tłumaczył burmistrz. Podkreślił też, że gmina będzie promowała przede wszystkim tereny inwestycyjne przy autostradzie A2, jako najbardziej atrakcyjne w tej chwili w gminie, oraz mogące przynieść kolejne i to znacznie większe wpływy pieniędzy do budżetu.
Przypomnijmy podobną sumę otrzymał Żyrardów, który swoje pieniądze zamierza wydać bardziej równomiernie. Na promowanie kilku miejscowych firm, konferencję, targi, wydawnictwa, portal dla biznesu oraz reklamy w mediach. J&A Media
Projekt pn.: „Inwestycje w Grodzisku Mazowieckim – inwestycją w Mazowsze. Promocja gospodarcza regionu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013