Patrycja:
Panie Burmistrzu, od września u.r. próbuję uzyskać od PKP PLK S.A. (zarządcy przejścia podziemnego pod torami w Grodzisku) odpowiedź na moje e-maile odnośnie niewygodnych "rynien" – podjazdów dla rowerów. Mimo kilku monitów, nie ma żadnej reakcji ze strony PKP PLK. Dlatego zwracam się z prośbą o interwencję do Zarządu PKP PLK – może pismo z Urzędu nie zostanie zignorowane. A oto moje (i innych mieszkańców Grodziska) uwagi: 1.Rynny są b.wąskie, przez co b.trudno wpasować w rynnę tylne koło. 2.Są to pojedyncze rynny, blisko ściany, przez co: a)rowerzysta nie ma możliwości wyboru strony, którą prowadzi rower – dla osób praworęcznych prowadzenie roweru, który jest ich lewej stronie, jest bardzo trudne (i odwrotnie dla osób leworęcznych); b)większe sakwy na bagażniku roweru ocierają o ścianę. 3.W przypadku zepsucia windy – brak alternatywy dla wózka. Rozwiązanie jak na schodach na peron w Milanówku (PODWÓJNE SZEROKIE PODJAZDY) rozwiązałoby te problemy. Pozdrawiam,PZ
Szanowna Pani
Pani wniosek z dnia 08.03.2017r. w sprawie niezadowalającej funkcjonalności prowadnic dla rowerów na schodach w podziemnym przejściu dla pieszych w stacji Grodzisk Mazowiecki Burmistrz Grodziska Mazowieckiego przekazał do PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Warszawie do załatwienia zgodnie z właściwością. W towarzyszącym kopii Pani e-maila piśmie Burmistrz prosi o pozytywną realizację Pani wniosku i udzielenie odpowiedzi.
z poważaniem
Grzegorz Benedykciński
Burmistrz Grodziska Mazowieckiego