Jarek:
18.06.2016
Dzień dobry,
nawiązując do odpowiedzi Pani Anety Caban w sprawie dodania do pytań również daty ich wysłania chciałbym zaznaczyć, że to jest dużo prostsze niż się wydaje i może nawet obyć się bez kosztów, o których wspomniano.
Przede wszystkim pytania są zapisywane w bazie danych, a jeśli tak to na pewno jest tam data ich dodania. Wystarczy ją wyświetlić.
A jeśli pytania nie są dodawane do bazy i wysyłane tylko mailem (w co wątpię) to ten kto dodaje pytanie na stronę – może taką datę wpisać w treści pytania.
Może pytania można edytować? Wtedy też datę można uzupełnić.
Datę można wpisywać w pole odpowiedzi, odpowiadający pewnie taką datą otrzymania pytania dysponuje, np. tworząc szablon na końcu odpowiedzi w stylu: "Pytanie zadano:"
W ostateczności to my pytający możemy taką datę zawsze wpisać w pytaniu (jak ja wyżej), jeśli chcemy pokazać ile czekaliśmy na odpowiedź 🙂
Jak widać – kwestia chęci 😉
Pozdrawiam!
Szanowny Panie,
Pytań zadanych przez mieszkańców nie edytujemy i nie planujemy edytować. Zgodnie z informacją uzyskaną od firmy administrującej stronę, aby zrobić dwie daty, przy obecnej architekturze bazy danych, trzeba by zrobić iloczyn kartezjański na tabelach pytań i odpowiedzi (wszystkie pytania razy wszystkie odpowiedzi), potem go posortować co zasadniczo bardzo obciąży serwer. System nie był zaprojektowany na to żeby sortować po dacie odpowiedzi. Napisanie iloczynu to nie problem – problem jest z wydajnością – to bardzo niewydajne rozwiązanie ale jedyne na tę chwilę możliwe bez przepisywania całości i importowania starych danych.
Rozważymy możliwość dodawania daty przez osoby udzielające odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Aneta Caban, Naczelnik Wydziału Promocji