jacek:
Pytanie kieruję bezpośrednio do Pana Burmistrza.
Panie Burmistrzu czy Pańscy pracownicy to już tak maja Pana ‚przepraszam" gdzieś??? jeszcze niedawno wszystko było załatwiane grzecznie kulturalnie…. obecnie dosłownie warczenie do słuchawki spychologia z telefonu na telefon z kolegi na kolegę w końcu ehhhh szkoda czasu albo okazuje się ze ktoś nie wie albo dziś pani X jest na szkoleniu…. Przepraszam ale wiem że idziemy z duchem czasu starszy personel odchodzi na emerytury ale małolactwo obecnie pracujące w UM nie za bardzo chyba chce pracować i idzie do pracy za kare… może postawił by Pan do pionu i niech ten urząd znów stanie Urzędem gdzie każdy wiedział na jakim stanowisku pracuje i potrafił doradzić. Jako przykład, pytam Pani skąd mogę pobrać worki na śmieci pani pokazuje palcem na scianę nie odrywając oczu od pisania SMS!! Jest Pan chłop z krwi i kości "stary Grodziszczak" niech Pan ukręci trochę ten nowy personel
Szanowny Panie,
dziękujemy za zwrócenie uwagi w kwestii obsługiwania mieszkańców przez pracowników Urzędu. Cały czas kładziemy duży nacisk na kompetentną i miłą obsługę. Staramy się poprawić standardy obsługi interesantów, aby takie sytuacje jakie Pan opisał nie miały więcej miejsca. Za zachowanie naszego pracownika przepraszamy.
Z poważaniem
Renata Dunaj, Naczelnik Wydziału Organizacyjnego