Urszula:
Witam serdecznie,
Prosze wytłumaczyć mi dlaczego Pan Krakowski podjął decyzję wyłączenia wody na ul Bankowej.
Miało to miejsce w dniu 27.09 (sobota) ok godz 17.00.
Nikt nie podjął się ewentualnej naprawy a Pan Krakowski w rozmowie telefonicznej stwierdził iż pogotowie wodociagowe nie naprawia awrii tylko zakręca wode.
Na skutek tej radosnej decyzji mamy nie mieć wody do29.09 (poniedziałek) kiedy to zacznie być usuwana awaria.
O godz 12 w niedziele włączono nam wodę na 30 min.
Łączę wyrazy szacunku.
Pani Urszulo, awaria wodociągowa w ulicy Bankowej nastąpiła w sobotę, 27 września w godzinach popołudniowych. Z uwagi na rozmiary wycieku wody, Pogotowie Techniczne Zakładu Wodociągów musiało zamknąć zasuwy na dopływie wody do ulicy Bankowej. Niestety, z uwagi na chwilowe trudności kadrowe Zakład nie był w stanie zapewnić ekipy do usunięcia awarii w weekend. Aby zmniejszyć uciążliwości tej sytuacji dla mieszkańców, Pogotowie Wodociągowe do czasu usunięcia awarii kilkakrotnie włączało wodę, między innymi w niedzielę w południe. Jeden z mieszkańców ulicy Bankowej podziękował telefonicznie za te działania. Proszę o potraktowanie tej sprawy jako incydentalnej, ponieważ Zakład Wodociągów z reguły przystępuje do usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 8 godzin, bez względu na porę dnia czy roku. Wyrazy szacunku
Robert Lewandowski, Dyrektor Zakładu Wodociągów i Kanalizacji