Artur:
Szanowny Panie Burmistrzu
Zwracam się do Pana z propozycją zaostrzenia wymagalności w stosunku do firm świadczących usługi dla mieszkańców Grodziska. Sprawa dotyczy Zakładu wodociągów i kanalizacji. Sposób usunięcia awarii rury wodociągowej przez ekipę tej firmy zakrawa o pomstę do nieba; jak można przystępować do naprawy uszkodzonej rury, bez zabrania ze sobą w miejsce realizacji prac niezbędnych części do usunięcia awarii. Ktoś to przedsięwzięcie planował, ktoś je realizował i ktoś odpowiadał za rzetelne informowanie mieszkańców.
W rzeczywistości jak się okazało usterka nie została usunięta w terminie jak i kilka godzin po upływie terminu, pan z wodociągów nawijał makaron na uszy zdenerwowanym mieszkańcom, po czym o 18-tej wyłączył telefon i poszedł spokojnie do domu (pewnie on miał wodę), panowie konserwatorzy spokojnie oglądali dziurę w ziemi, a kilka tysięcy osób gapiło się w suche krany.
PODWYŻKĘ dla ekipy i poklepać po plecach.
Ciekawe które standardy UE to opisują.
Szanowny Panie, podczas wykonywania renowacji magistrali wodociągowej w ul. Sienkiewicza doszło do awarii, co spowodowało wstrzymanie dostaw wody. Prace wykonywane są przez firmę Budimex –Dromex. Za wszelkie utrudnienia z tym związane przepraszamy. Z poważaniem
Monika Kwiczak, Rzecznik Prasowy Burmistrza