Marek:
Panie Burmistrzu,
Mamy już czerwiec a aktualnie zamieszczone Odpowiedzi burmistrza są z … końca marca. Na tej samej stronie mamy ankietę w której czytamy: pragniemy dowiedzieć się, co dla Państwa jest najważniejsze podczas załatwiania sprawy w urzędzie i na trzeciej pozycji respondenci wskazują:
sprawna i szybka obsługa. Czy Pan, Pana pracownicy zaglądają na stronę urzędu? Czy to nikogo nie razi?. To przecież wstyd. Już kilka razy przepraszał Pan za opóźnienia w odpowiedziach i nic. Jaki sens ma takie forum skoro na odpowiedź czeka się ponad dwa miesiące? Z założenia internet ma być szybkim narzędziem kontaktu, jak widać nie w Grodzisku. Jak wierzyć w skuteczność Pana działania skoro nie potrafi Pan rozwiązać problemu rzetelnej i szybkiej komunikacji internetowej mając cały sztab ludzi do dyspozycji. W moich oczach nic Pana nie usprawiedliwia, patrząc na stronę urzędu czuję się zażenowany a jako podatnik i klient kompletnie ignorowany.
Pozdrawiam,
Marek
Panie Marku, dziękujemy za przekazane uwagi. Z poważaniem
Monika Kwiczak, Rzecznik Prasowy Burmistrza