Marika:
Chciałam zwrócić uwagę na NOTORYCZNE awarie autobusów linii nr 3 (Radonie). W ciągu ostatniego tygodnia autobus nie przyjechał 3 razy. Jest to dość kłopotliwe zwłaszcza w godzinach porannych kiedy masa młodzieży i osób pracujących musi dotrzeć na czas do szkoły/pracy.Proszę także o zwrócenie uwagi na kulturę osobistą kierowców. Rozumiem,że ktoś może mieć gorszy dzień,ale Pani kierująca dodatkowym autobusem szkolnym kursującym właśnie przez Radonie i Adamowiznę zupełnie nie szanuje pasażerów a wręcz ma nieuzasadnione obiekcje i jest bardzo nieżyczliwa. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz 🙂
W odpowiedzi na Pani pytanie przekazuję odpowiedź PKS:
Dzień dobry.
Szanowna Pani.
Kolejno odpowiadając na Pani zastrzeżenia:
Sprawdziłem raporty dyspozytorów z okresu 27.02-03.03.2017 r. Nie ma tam pozycji dotyczących nie wykonania kursów na linii nr 3. Być może kursy były z jakiegoś powodu opóźnione, ale w celu ustalenia oraz wyjaśnienia tego potrzebowałbym konkretnych dni i przybliżonych godzin odjazdu z danego przystanku.
Przeprowadziłem również rozmowy ze wszystkimi Panami wykonującymi zadania na liniach komunikacji miejskiej w Grodzisku Mazowieckim. Wskazałem na konieczność wykonywania pracy zgodnie z odpowiednimi standardami, zwłaszcza w zakresie kontaktów z pasażerami. Tutaj również prosiłbym o podawanie w podobnych przypadkach dnia, linii oraz godziny, abyśmy mogli ustalić konkretnego kierowcę w celu wyjaśnienia zażalenia na jego pracę.
Przepraszam Panią za te niedogodności. W podobnych przypadkach proszę o kontakt na adres email: przewozy@pksgrodzisk.com.pl
Z wyrazami szacunku.
Krzysztof Bądziusz
Dział Przewozów Osobowych
Z poważaniem
Andrzej Korpysa