Marta:
witam
mam pytanie odnośnie złozenia skargi na kierowcę autobusu Grodzisk-Płock jadącego dziś tj 05.02 2015 r,czy musze to zrobić osobiście ,czy jest jakas specjalna strona do tego przeznaczona.Pan ten jest bardzo chamski i wulgarny,bardzo opryskliwie odnosi się do pasażerów ,notorycznie sie spóźnia,a mimo to jeszcze ma czas na "pogadankę" z kolegami czekającymi na pasażerów przy dworcu PKP w Grodzisku,przez to ja jadąc z nim spóźniam sie do pracy ,nie włącza ogrzewania i w autobusie jest bardzo zimno .Myśle ,ze płacąc za przewóz i kupując bilet miesięczny ,a jestem stałym klientem już od kilku lat mogę oczekiwać trochę kultury i profesjonalizmu od tego pana ,a takze w miarę ogrzanego w zimie autobusu ,tylko na tyle,żeby ręce nie zamarzały,a także tego ,zeby sie nie spóźniac do pracy przez tego pana .Inni kierowcy jakoś nie maja z tym problemu kierowcy sa grzeczni kulturalni ,a w autobusach jest ciepło .Pozdrawiam serdecznie
Szanowna Pani!
Skargi należy składać do odpowiedniego Przewoźnika, który tę linię obsługuje. Usługi świadczone autobusem na trasie Grodzisk -Płock nie są wykonywane w ramach komunikacji miejskiej.
Pozdrawiam
Jolanta Hajduk