Leszek:
Zamknięcie wiaduktu planowane prawdopodobnie na marzec 2013 r. znakomicie utrudni komunikację z autostradą i miejscowościami położonymi po północnej stronie torów kolejowych. Czy nie byłoby możliwe otwarcie na czas tego remontu co najmniej 2 – 3 nowych, dodatkowych przejazdów przez tory (takich starodawnych, ze szlabanami), w tym dwóch zarezerwowanych tylko dla pojazdów o masie do 4 ton? W pewnym sensie ułatwiłoby to komunikację w mieście i zminimalizowało grożący paraliż.
Szanowny Panie Leszku,
przebudowa wiaduktu prowadzona jest w systemie projektuj i buduj i przygotowanie organizacji ruchu należy do wykonawcy. Obecnie oczekujemy na przedstawienie nowej organizacji ruchu. Dziękując za zainteresowanie, prosiłbym Pana o cierpliwość bo problem inwestycji komunikacyjnych w 2013 roku dla mieszkańców może być bardzo uciążliwy bowiem w programie krajowym PKP zapisana jest: modernizacja linii kolejowej CMK, przebudowa torowisk, budowa tunelu w ulicy Bałtyckiej, oraz inwestycja wojewódzka tj. przebudowa wiaduktu.
Pozdrawiam
Pełnomocnik Burmistrza d/s Kluczowych Inwestycji Drogowych
Tomasz Hopko