danuta:
Panie Burmistrzu tyle się mówi o braku krwi a jedyny w naszej okolicy punkt krwiodawstwa został zamknięty gdyż pani dyrektor naszego szpitala wynajęła pomieszczenia prywatnej osobie na gabinet stomatologiczny, żeby oddać krew trzeba jechać do Warszawy na ul. Saską, według mnie zakrawa to na kpinę wobec rodzin chorych, którzy potrzebują krwi, drugą sprawą jest parking przy szpitalu gdy jeździłam oddać krew musiałam za niego płacić. Czy ważniejsze są pieniądze czy pacjenci w tej chwili gdy słyszę o podwyżkach dla lekarzy ponoszą mnie nerwy bo muszę i tak iść prywatnie żeby otrzymać pomoc medyczną, czy nie powinno się zmienić dyrekcji naszego szpitala na inną może by szanowali pacjęta i ich rodziny. i jeszcze jedna sprawa po co w szpitalu są telefony gdyż żadna z pań siedząca w rejestracji nie odbiera ich chciałam zapisać 67letnią mamę do lekarza musiałam jechać osobiście a najgorsze jest to że po2,3 sygnałach włącza się poczta chyba głosowa z poważaniem Danuta
Pani Danuto, w odpowiedzi na Pani pytanie informujemy: żeby oddać krew wcale nie trzeba jeździć do Warszawy. Wystarczy przyjechać w każdy drugi wtorek miesiąca (niedługo w każdy wtorek) do Szpitala Zachodniego, gdzie przed wejściem głównym szpitala Centralna stacja Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa na wniosek Dyrektora Szpitala podstawia nowoczesny ambulans, w którym są cztery stanowiska pobrań krwi (dotychczas w stacjonarnym punkcie usytuowanym w szpitalu były tylko 2 stanowiska pobrań krwi).
Na wniosek krwiodawców poparty przez Pana Burmistrza i Pana starostę czynimy starania w celu adaptacji posiadanych pomieszczeń, takich by w możliwie krótkim czasie powrócić do stacjonarnego punktu pobrań krwi w szpitalu.
Parking dla honorowych dawców krwi również może być bezpłatny, jeżeli zainteresowany zwróci się w dniu pobrań o stosowne potwierdzenie na kwicie parkingowym.
Jeżeli chodzi o gabinet stomatologiczny usytuowany w dawnym pomieszczeniu punktu pobrań to nikomu nie został wynajęty, jest zgłoszony do Narodowego Funduszu Zdrowia i będzie świadczył usługi dla pacjentów szpitala w ramach NFZ, a także komercyjnie w celu pozyskania środków finansowych na działalność podstawową, w tym i na bulwersujące Panią podwyżki dla lekarzy jako, że z kontraktowanych przez NFZ usług przy ich wycenie brak jest środków finansowych nawet na bieżące działalności. Dyrekcja Szpitala jest zobowiązana do pozyskiwania środków finansowych, nawet na bieżącą działalność.
Dyrekcja Szpitala jest zobowiązana do pozyskiwania środków finansowych w oparciu o posiadane zasoby i wyposażenie, co w przypadku istniejącego poprzednio punktu pobrań krwi było działalnością całkowicie charytatywną, na co szpitala po prostu nie stać.
Nowy stacjonarny punkt pobrań krwi na terenie Szpitala Zachodniego powstanie w dużej mierze dzięki obiecanej przez Pana Burmistrza Grodziska Mazowieckiego stałej pomocy finansowej na jego utrzymanie. Pozdrawiam i polecam w przyszłości zasięganie informacji u źródła.
W związku z prowadzonymi przez Szpital inwestycjami powstaje wiele nowych poradni, pracowni i innych komórek świadczących usługi dla Pacjentów. Konsekwencją tego jest częściowa zmiana przyporządkowania numerów telefonów. Wielokrotnie niemożliwość dodzwonienia się do szpitala jest wynikiem tego, że Pacjent posiada błędne numery telefonów, np. pobrany z nieaktualnej książki telefonicznej.
Wszystkie aktualne numery znajdują się na stronie internetowej szpitala.
W przypadku braku dostępu do Internetu można zadzwonić pod numer 022 755 90 49- całodobowej informacji Szpitala Zachodniego, gdzie pracownik poinformuje o aktualnym numerze telefonów do poszczególnych komórek/jednostek Szpitala.
Jeżeli chodzi o sytuację opisaną przez Pacjenta mamy pewność, że nie wybierał on numeru Centralnej Rejestracji, ponieważ od sierpnia 2007r. wszelkie komunikaty poczty głosowej zastały wyłączone.
W obecnej chwili słychać albo sygnał, świadczący o tym, że linia jest aktualnie zajęta tj. toczy się rozmowa z innymi Pacjentami, albo realizowane jest połączenie z rejestratorką. Z poważaniem.
Krystyna Płukis, Dyrektor Szpitala Zachodniego