Zapraszamy do wrobienia Grodziskiej Karty Mieszkańca. Trwa to zaledwie 5 minut i nic nie kosztuje. Karta jest wydawana w w trzech punktach:

  1. Centrum Informacji Turystycznej w Galerii PKP, ul. 1-go Maja 4,
    poniedziałek – piątek: 7-19, sobota – niedziela: 10-16, tel. 22 463 46 34,
  2. Urzędzie Miejskim, ul. T. Kościuszki 32a,
    poniedziałek: 9:00 - 18:00, wtorek - czwartek: 8:00 - 16:00, piątek: 8:00 - 15:00

Kartę mogą otrzymać wyłącznie osoby mieszkające na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki. W punkcie wydawania kart należy okazać dowód osobisty oraz pierwszą stronę formularza podatkowego za ostatni rok rozliczeniowy z wpisanym grodziskim adresem zamieszkania.

Obecnie z karty korzysta już ponad 7,5 tys. mieszkańców. Do programu dołączają grodziskie firmylista firm udzielających zniżek dla posiadaczy karty.

Regulamin wydawania i używania Grodziskiej Karty Mieszkańca
Do pobrania: wniosek o wydanie Grodziskiej Karty Mieszkańca

UWAGA: Wszystkie wydane karty wydane do roku 2017 mają automatycznie przedłużony termin ważności do 30 maja 2019 r. Natomiast termin ważności kart wydawanych w 2018 roku upłynie 30 maja 2020 r.

Złóż wniosek online

Na górę