Wszystkie osoby zainteresowane pracę w Willi Radogoszcz powinny mieć doświadczenie w takiej lub podobnej pracy, dodatkowo osoby zainteresowane stanowiskami: kurator zbiorów oraz specjalista ds. obsługi i promocji powinny legitymować się wykształceniem wyższym. Chodzi o osoby komunikatywne, otwarte, pomysłowe, doświadczone i umiejące współpracować. Willa Radogoszcz została wyremontowana przy udziale funduszy UE i będzie pełniła funkcję muzeum ziemi grodziskiej. Ekspozycja muzeum ma obejmować czasy od śladów pierwszego osadnictwa i hutnictwa na ziemi grodziskiej, poprzez historię Żydów i II wojny światowej do czasów współczesnych.
Szczegółowe wymagania na stanowisko:
Kurator zbiorów: wykształcenie wyższe, ukończone studia z zakresu etnografii lub archeologii, umiejętność prowadzenia ksiąg inwentarzowych i kart katalogowych eksponatów, znajomość prawa z zakresu przechowywania zbiorów muzealnych i organizacji placówek muzealnych, doświadczenie w pracy dydaktycznej związanej z popularyzacją wiedzy z dziedziny etnografii i archeologii, doświadczenie w pracy w placówkach muzealnych lub instytucjach kultury zajmujących się edukacją kulturalną, promocją dziedzictwa kulturowego bądź organizacją imprez o charakterze edukacyjnym, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, inicjatywa i pomysłowość.
W zakres obowiązków kuratora wchodzi: pełnienie opieki nad zbiorami należącymi do Ośrodka Kultury lub stanowiącymi własność instytucji muzealnych, wypożyczonymi w formie depozytu w zakresie ich inwentaryzacji, przechowywania, eksponowania i konserwacji, tworzenie scenariuszy wystaw, zajęć, lekcji i imprez plenerowych oraz pomoc przy ich organizacji, współpraca z placówkami muzealnymi i kulturalnymi oraz archiwami i osobami prywatnymi mająca na celu pozyskiwanie zbiorów, prowadzenie zajęć stacjonarnych i terenowych dla odbiorców różnych grup wiekowych ze szczególnym uwzględnieniem tematu „ginących zawodów”.
Szczegółowe wymagania na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych: znajomość prawa o zamówieniach publicznych, doświadczenie w organizacji przetargów, realizacji zamówień oraz przeprowadzaniu konkursów ofert, znajomość prawa pracy w zakresie ewidencji czasu pracy, doświadczenie pracy na stanowisku administracyjnym związanym z użytkowaniem lokali biurowych oraz obiegu dokumentacji, dyspozycyjność, skrupulatność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy.
W zakres obowiązków: specjalisty ds. administracyjnych wchodzi: koordynacja całokształtu działań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem obiektu, nadzorowanie sprawności technicznej obiektu, dbanie o terminowe dokonywanie wszelkiego rodzaju konserwacji, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych, organizowanie i kontrolowanie czasu pracy, nadzorowanie inwestycji i prac związanych z funkcjonowaniem obiektu, zlecanie usług, napraw oraz realizacja zakupów artykułów niezbędnych dla prawidłowej pracy.
Szczegółowe wymagania na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi i promocji: wykształcenie wyższe, znajomość języków obcych, w tym jęz. angielskiego w stopniu dobrym, doświadczenie w pracy związanej z obsługą grup i indywidualnych osób, komunikatywność, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, znajomość obsługi komputera w stopniu umożliwiającym administrowanie stroną internetową, umiejętność korzystania z dostępnych narzędzi promocyjnych i tworzenia oferty promocyjnej dla szkół, grup wycieczkowych i odbiorców indywidualnych
Zakres obowiązków specjalista ds. obsługi i promocji:obsługa grup i odbiorców indywidualnych w zakresie prezentacji oferty kulturalno-edukacyjnej i oprowadzania po ekspozycji oraz organizowania tras zwiedzania, udzielanie informacji na temat bieżących wydarzeń kulturalnych organizowanych w placówce, koordynacja działań promocyjnych, administrowanie stroną internetową placówki, współpraca ze szkołami, instytucjami kulturalnymi, stowarzyszeniami i innymi podmiotami w zakresie organizowania lekcji, spotkań, zajęć i wydarzeń kulturalnych.
Osoby spełniające wymogi i zainteresowane stanowiskami mogą składać dokumenty potwierdzające kwalifikacje do sekretariatu w Centrum Kultury na IIp. do 20.08.2012. oprac. J&A Media
Projekt pn.: „ Rewitalizacja wielofunkcyjnych obszarów centrum Grodziska Mazowieckiego, Etap I – Tereny zielone i zabytki miasta”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013