2012 r.
lipiec: podpisanie umowy o dofinansowanie pomiędzy gminą a Zarządem Województwa Mazowieckiego
połowa sierpnia: ogłoszenie przetargu na nadzór inwestorski
połowa września: rozstrzygnięcie przetargu i podpisanie umowy na nadzór inwestorski
wrzesień: spotkanie informacyjne dla wszystkich uczestników projektu z udziałem burmistrza i firmy wyłonionej w przetargu
wrzesień/ październik/listopad: inwentaryzacja techniczna w budynkach znajdujących się w projekcie (wizja lokalna, wstępne rozeznanie specyfiki budynku, dokumentacja fotograficzna, itd.)
koniec listopada: ogłoszenie przetargu na dostawę i montaż kolektorów słonecznych
2013 r.
połowa stycznia: składanie ofert w przetargu na dostawę i montaż kolektorów słonecznych
początek lutego: podpisanie umowy z wykonawcą dot. dostawy i montażu kolektorów słonecznych
marzec/kwiecień: początek montaży kolektorów
Z powyższego wynika, iż w okresie wakacyjno-urlopowym nie przewidujemy aktywnego udziału uczestników w projekcie.
Przypominamy, iż o kolejnych działaniach będziemy informować Państwa w dwojaki sposób:
1. poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej gminy w zakładce Aktualności oraz na podstronie Kolektory słoneczne
2. poprzez wysłanie informacji pocztą elektroniczną (do osób, które przekazały adresy e-mail) lub sms-em (do osób, które udostępniły jedynie numery telefonów).
W sprawach dotyczących poszczególnych osób biuro projektu będzie kontaktować się indywidualnie.
Zachęcamy do przesyłania pytań dot. kwestii technicznych i organizacyjnych związanych z instalacją kolektorów słonecznych. Zostaną one przekazane firmie, wyłonionej w przetargu, a odpowiedzi przedstawimy na spotkaniu z burmistrzem, planowanym na wrzesień br.