wojciech kruszewski:
Kto moze starac sie o mieszkanie z urzedu miasta i czy sa jakies przetargi
Gmina nie sprzedaje lokali mieszkalnych w formie przetargów.
W 2013 roku, weszła w życie uchwała nr 573/2013 Rady Miejskiej w Grodzisku Maz. określająca precyzyjnie zasady wynajmowania lokali wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego gminy, zasady i tryb rozpatrywania wniosków o przydział lokali.
Z treścią uchwały można zapoznać się na stronie – http://www.bip.grodzisk.pl (Prawo lokalne-Uchwały Rady Miejskiej-Kadencja VI-Rok 2013-Sesja 26 czerwca 2013r.) lub w Urzędzie Miejskim w Biurze Rady.
Do rozpatrzenia sprawy o przydział lokalu z zasobów gminy konieczne jest złożenie następujących dokumentów:
wniosek o przydział lokalu komunalnego/socjalnego,
zaświadczenie o wysokości dochodu brutto wszystkich członków rodziny lub zaświadczenia z Powiatowego Urzędu Pracy, że osoba jest zarejestrowana jako osoba bezrobotna bez prawa do zasiłku. W przypadku dochodów uzyskiwanych z pracy dorywczej niezbędne jest złożenie oświadczenia (Świadomy/a odpowiedzialności karnej wynikające z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że ….) o ich wysokości.
decyzje o przyznaniu pomocy finansowej z OPS,
oświadczenie o braku tytułu do innej nieruchomości lokalowej.
Orzeczenie o niepełnosprawności jeżeli w rodzinie jest osoba niepełnosprawna.
Wniosek pobiera się i składa w stanowisku Informacja mieszczącego się w Sali Obsługi Mieszkańców Urzędu.
Wnioski są opiniowane przez członków Komisji Mieszkaniowej, która zbiera się raz w miesiącu.
Pozdrawiam,
Katarzyna Górska, Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami