Michał:
Panie Burmistrzu! Wbrew deklaracjom nie otrzymałem odpowiedzi w ciągu 30 dni – powtarzam więc pytanie.
W jaki sposób w naszej Gminie zostaną wykorzystane zapisy tzw. ustawy krajobrazowej? Czy doczekamy się uporządkowania wszechobecnego bałaganu reklamowego w Grodzisku?
Szanowny Panie
W miesiącu marcu 2016r., Gmina Grodzisk Mazowiecki rozpocznie działania w sprawie określenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń. Pierwszym etapem tych działań będzie przeprowadzenie konsultacji społecznej z mieszkańcami ( ankiety, dyskusje publiczne). Etap ten pozwoli na poznanie opinii mieszkańców oraz podjęcie stosownej uchwały przez Radę Miejska w sprawie rozpoczęcia prac nad w/w programem.
pozdrawiam,
Paweł Dąbrowski, Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego