Marek:
Szanowny Panie Burmistrzu !
Ostatnie przeżycia związane z brakiem energii elektrycznej dały mi dużo do myślenia.
I tak: na numer 991 – energetyka, nie można się dodzwonić. Brak jakiejkolwiek możliwości dowiedzenia się kiedy możliwe jest usunięcie szkód powstałych w wyniku nawałnic i kiedy można liczyć na dostawę energii elektrycznej.Pytaliśmy sąsiadów w obrębie kilku ulic. Taka wiadomość pewnie ograniczyła by straty ogólne oraz produktów spożywczych w gospodarstwach domowych, gastronomii itd. Czy do informowania mieszkańców nie można by stworzyć systemu powiadamiania mobilnego? A może Centrum Działania Kryzysowego ma jakiś realny pomysł na informowanie społeczeństwa w przypadku braku energii elektrycznej, od której zależy obecnie wszystko. Takie informacje pozwoliły by na uruchomienie własnej pomysłowości w rozwiązaniu bardzo wielu problemów natury społecznej i prywatnej.
Z wyrazami szacunku – Marek z Opyp.
Szanowny Panie,
W dniu 7 lipca 2016r. Burmistrz Grodziska Mazowieckiego podpisał umowę na dofinansowanie projektu pn. : „E – usługi w gminie Grodzisk Mazowiecki”. Projekt zakłada miedzy innymi budowę portalu internetowego, na którym znajdzie się aplikacja do zgłaszania i informowania o zdarzeniach zaistniałych na terenie gminy, moderowany portal konsultacji społecznych , wirtualny urząd, czy e-learning dla mieszkańców, pozwalający na zgłębienie wiedzy i ułatwienie korzystania z dostępnych e – usług.
Celem wdrażanego projektu jest przede wszystkim poprawa jakości usług świadczonych przez urząd.
Pozdrawiam serdecznie,
Dariusz Zalesiński
Komendant Straży Miejskiej
w Grodzisku Mazowieckim