Aneta:
Szanowny Panie Burmistrzu
od zeszłego czwartku tj. 29 czerwca br, po nawałnicy jaka przeszła nad naszą gminą w miejscowaści Opypy przy ul. Gilewicza do tej pory nie zostały usuniete uszkodzenia sieci elektrycznej oraz drzewo które leży na ulicy. Dzisiaj upływa juz czwarta doba od kiedy nie ma zasilania energetycznego. Z uwagi na fakt iż liczne telefony do oddziału PGE w Pruszkowie nie są odbierane albo jest przekazywana lakoniczna informacja, że prace naprawcze trwają . Wobec powyższego bardzo proszę Pana Burmisttrza jako Włodarza naszej gminy o pilną interwencje w ww. zakresie.
z wyrazami szacunku
mieszkanka Aneta
Szanowna Pani.
Zgłoszenie Pani tak jak wszystkie inne, które napłynęły do Urzędu Miejskiego oraz te które pochodzą od naszych służb, zostały natychmiast przekazane do PGE Dystrybucja S.A. w celu podjęcia napraw sieci. Informujemy Państwa, że Urząd Miejski jest w stałym kontakcie z PGE Dystrybucja w Pruszkowie. Niestety mimo pracy 32 zespołów roboczych, z uwagi na bardzo duży i rozległy zakres zniszczeń, przywrócenie zasilania w energię wymaga dłuższego czasu. W niektórych przypadkach jest to budowa fragmentów linii od podstaw. Wcześniej wymaga to wycinki powalonych drzew.
W przypadku zgłoszonym przez Panią, zasilanie zostało już przywrócone.
Z wyrazami szacunku
Marian Czyżewski
Inspektor ds. zarządzania energią
Tel. +48 22 755 55 34 wew. 186
Urząd Miejski
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Kościuszki 32a
05-825 Grodzisk Mazowiecki
www.grodzisk.pl