Iwona:
Witam,
Ja chyba tak trochę ze skargą, otóż zakupiłam mieszkanie w Grodzisku, o czym informowałam już wcześniej i udałam się do urzędu, aby się zameldować i złożyć podanie o dowód osobisty, zameldowanie z wypisaniem wniosków trwało o wiele krócej aniżeli złożenie wniosku o dowód osobisty, pani, która obsługuje interesantów kompletnie nie liczy sie z ich czasem, zamiast wklepać wniosek do komputera, pani sobie urwała dość długą pogawędkę z koleżanką z za biurka, od osób będących na korytarzu i czekających na obsłużenie słyszałam iż u pani to norma a dla mnie SKANDAL.
Pozdrawiam
Pani Iwono, wypada mi tylko Panią przeprosić i poinformować, że dokonałem dużych zmian personalnych, jeżeli chodzi o pracowników nadzorujących pracę tych Pań. Przygotowujemy gruntowne zmiany w zakresie obsługi mieszkańców. Postaramy się, by była bardziej nowoczesna i skuteczniejsza. Przyznam Pani, że po raz pierwszy spotykam się z taką uwagą pod adresem tych osób, ponieważ do tej pory miałem same pozytywne opinie co do ich pracy. Również pozdrawiam.
Grzegorz Benedykciński, Burmistrz Grodziska Mazowieckiego