Kinga:
Witam!
Szanowny Panie Burmistrzu zastanawia mnie fakt dlaczego w Urzędzie Miasta nie jest wyznawana zasada sprawy interesantów są rozwiązywana na możliwie najniższym szczeblu? Przecież ułatwiłoby to wszystkim pracę.
Rok czasu chodziłam dowiadywać się o moją działkę – dopiero po spotkaniu z Panem uzyskałam wartościową informacje -Proszę napisać wniosek (za co bardzo serdecznie dziękuję, gdyby nie Pan żyłabym w przeświadczeniu że nic nie da się zrobić)
Czy urzednicy dysponują tak ograniczoną wiedzą z zakresu swojej specjalizacji czy raczej wychodzą z założenia Ma Pani działkę to ma Pani problem(jest to oczywiście cytat jednego z urzędników)?
Pani Kingo, z przykrością musze stwierdzić, że ma Pani dużo racji, dlatego podjąłem następujące decyzje:
– następuje wymiana kierownictwa Wydziału Planowania Przestrzennego i Architektury
– pod koniec roku będzie kompletnie przebudowany system obsługi mieszkańców, gdzie będzie można się dowiedzieć wszystkiego na miejscu i wydrukować potrzebne rzeczy,
– łącznie z uruchomieniem nowego Biura Obsługi Mieszkańców, w Internecie udostępnimy elektroniczne mapy z planami zagospodarowania, po to by mogli Państwo dowiedzieć się jak najszybciej i najwygodniej, co na danej działce można zrobić.
Pani uwagi są bardzo trafne, my też zauważyliśmy potrzebę zmiany i już pół roku temu podjęliśmy decyzję o konieczności poprawy obsługi mieszkańców.
Przepraszam Panią za utrudnienia. Pozdrawiam.
Grzegorz Benedykciński, Burmistrz Grodziska Mazowieckiego