Dariusz Żakowski:
Szanowny Panie Burmistrzu,
chciałbym zwrócić Pana uwagę na tragiczną sytuację w przedsiębiorstwie PKS w Grodzisku Mazowieckim, które jak mniemam jest zarządzane przez miasto Grodzisk.
Otóż, moja małżonka korzysta z usług transportowych (autobus podmiejski) na linii: Grodzisk Maz – Błonie.
Notorycznie autobusy nie przyjeżdżają według ustalonego rozkładu, i o ile moge zrozumieć spóźnienia 10 – 15 minutowe to fakt nie przyjechania autobusu w ogóle jest nie do przyjęcia (a zdarza się to codziennie!!!!)
Proszę mi odpowiedzieć jak mamy funkcjonować (żona musi odbierać dziecko z przedszkola do godz 16.30!!!) skoro nigdy nie wiemy czy po wyjściu z pracy o godz 15.30 i oczekiwaniu na autobus o godz 16.00 NIGDY NIE WIADOMO CZY ON PRZYJEDZIE ?Szanowny Panie , takie traktowanie pasażerów jest karygodne; w końcu przecież zawieram umowę na przejazd poprzez zakup biletu miesięcznego !
Jeśli PKS jest logistycznie nie przygotowany do w.w. usług to proszę zmienić kierownictwo lub usługodawcę.
Panie Dariuszu, dziękujemy za informacje. Sprawdzimy je i postaramy się wyjaśnić. Z wyrazami szacunku.
Marta Kubek, Biuro Promocji i Gminne Centrum Informacji