IUSTITIA:
Panie Burmistrzu,
Pro publico bono mieszkanow naszej gminy apeluję do ratusza grodziskiego o stosowną replikę wobec opublikowanego wczoraj(16.06.2008) na portalu internetowym o2.pl artykułu pt.o2.pl: Armia się promuje. Kiepsko – którego cytat brzmi:Kampania MON w Polsce
Nie wiadomo dokładnie, jaki cel przyświecał pomysłodawcom polskiej kampanii promującej armię, nie wiadomo dokładnie, jaka jest pozycja rynkowa agencji, która ją przygotowywała. Gdy się patrzy na porozwieszane (głównie w małych miasteczkach) plakaty, wiadomo właściwie tylko jedno: budżet był zbyt mały. Być może jednak budżet był odpowiedni, ale został podzielony zgodnie z jakimiś wytycznymi, które uwzględniały wszystko, tylko nie skuteczność owej kampanii.
Jak to wygląda? Otóż w najgorszych, najbardziej ciemnych i mało wyeksponowanych miejscach, w miastach takich jak Grodzisk Mazowiecki (…)
pozdrawiam.
Pani Justyno, z tego artykułu nie wynika, że Grodzisk jest miastem najgorszym i ciemnym, tylko, że reklamy są umieszczone w Grodzisku i innych miastach w ciemnych mało wyeksponowanych miejscach. Autor artykułu odnosi się krytycznie do prowadzonej przez MON kampanii, nie do samego Grodziska, który za lokalizację reklamy tej kampanii nie jest odpowiedzialny. Możemy oczywiście w komentarzach zwrócić uwagę autorów na pewną niefortunność tego zdania, które może być źle zrozumiałe dla czytelnika i może sugerować, że to Grodzisk jest miastem najgorszym i ciemnym. Wyrazy szacunku
Monika Kwiczak, Rzecznik Prasowy Burmistrza