Artur:
Szanowny Panie Burmistrzu
Obiecałem sobie, że po każdym naruszeniu warunków socjalno-bytowych będę zawracał Panu głowę.
Nie upłynął nawet dzień od ostatniego mojego pytania,
a zwracam się do Pana, tym razem już na poważnie kto zarządza Zakładem wodociągów i kanalizacji w Grodzisku, kto merytorycznie jest odpowiedzialny za zaniedbania w prowadzeniu tej firmy, świadczącej usługi mieszkańcom Grodziska i kto prawnie odpowiada za procedury przetargowe. Jeżeli szef wodociągów nie wie o co chodzi to mu rozjaśnię w głowie, bo panują tam nieprzebrane ciemności, remont cholernej rury przy Sienkiewicza/Montwiłła – szlag mnie trafia jak wracam po 24 godz. służbie i kolejny dzień nie ma wody, BO JAKIEś PAJACE NIE POTRAFIą ZAłOżYć POPRAWNIE ZłąCZKI, A MAłO TEGO TO JADą PO NIą DO WARSZAWY – O CO TU CHODZI????!!!! GDZIE JA MIESZKAM TO JEST TU NORMALNE? W LESIE NA POLIGONIE MIAłEM WODę, A TU PODOBNO JEST CENTRUM POLSKI.
Proszę zająć się tą sprawą chyba, że stosowne pisma ja mam powysyłać
Szanowny Panie, rozumiem Pana wzburzenie spowodowane kolejnymi problemami z dostawą wody. Proszę jednak za zaistniałą sytuację nie obwiniać Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, ponieważ to nie jego praca doprowadziła do uszkodzeń. Awarie powstały w trakcie modernizacji magistrali wodociągowej prowadzonej przez firmę wyłonioną w drodze przetargu – BUDIMEX DROMEX. Ponieważ usunięcie awarii okazało się dość kłopotliwe, na jej miejsce zostali oddelegowani pracownicy ZWiK, którzy własnym sprzętem pomogli rozwiązać tę trudną sytuację. ZWiK pełnił tu rolę wspierającą w stosunku do firmy odpowiedzialnej za awarię. Za zaistniałą sytuację i utrudnienia z tym związane uprzejmie przepraszamy. Z poważaniem
Monika Kwiczak, Rzecznik Prasowy Burmistrza