Karol:
Panie Burmistrzu! Dziękuje bardzo za odpowiedź na moje pytanie! Chciałbym się dowiedzieć, dlaczego w urzędzie nie można zatrudnić dodatkowego pracownika do udzielenia informacji w sprawach planu. Obecne 2 lub 3 osoby wraz z naczelnik wydziału, nie były w stanie udzielić mi informacji w sprawach planu! Buduje się w Grodzisku, moja rodzina ma zamiar się przeprowadzić, jestem w trakcie poszukiwania działki i za każdym razem jak odwiedzam urząd to nie mogę się doprosić o informacje w sprawie planów! Duża ilość dokumentacji i wniosków na pewno tłumaczy całą sytuację, ale czy nie można tego rozwiązać w jakiś ciekawy i przydatny pomysł dla Gminy? Czy planuje się również utwardzenie ulicy Słowackiego w stronę Milanówka?
Panie Karolu, nie przewidujemy w najbliższym czasie utwardzenia ul. Słowackiego. Jeżeli chodzi o plan zagospodarowania, to nie chcieliśmy udzielać informacji, dlatego, że ciągle trwają prace planistyczne. Kiedy tylko dobiegną końca, a nastąpi to niebawem, plan zostanie wyłożony do konsultacji społecznych, o czym poinformujemy Państwa na łamach lokalnej prasy, radia i Internetu. Jednak generalnie, należy przyjąć taką zasadę, że jeżeli wcześniej tereny były przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe, to ich przeznaczenie w nowym planie nie ulegnie zmianie.
Grzegorz Benedykciński, Burmistrz Gminy Grodzisk Mazowiecki