Irena Watkowska:
Szanowny Panie Burmistrzu,
Z przykrością, po raz kolejny, muszę poinformować, iż kiosk internetowy, znajdujący się w Grodzisku Mazowieckim, przy ul. 1-go Maja (przy dworcu kolejowym PKP), jest niesprawny.
Stan ten utrzymuje się niezmiennie od wielu miesięcy (około PÓŁ ROKU !!!).
Awaria polega na braku możliwości połączenia się z jakąkolwiek stroną internetową (nawet z http://www.grodzisk.pl/ ). Jedyne, co działa, to tylko główna strona tego kiosku ‚z przyciskami wyboru’.
Co więcej sprawę tę zgłosiłam już 14. marca 2010r. poprzez grodziską stronę internetową ‘Pytanie do burmistrza’. W odpowiedzi otrzymałam zapewnienie, że „W piątek 12.03.2010 usterka została zgłoszona firmie konserwującej”
I od tamtego czasu nic się nie zmieniło! (A warto zauważyć, że od zgłoszenia minęło już 2 miesiące.) Czy przez ten czas nie można naprawić jednego komputera?
Pozdrawiam,
Irena Watkowska
Szanowna Pani Ireno,
W dniu 11.05.2010 kiosk internetowy został naprawiony i jest dostępny dla każdego mieszkańca. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Aneta Caban, Naczelnik Wydziału Promocji