Monika: Szanowny Panie Burmistrzu do napisania tego listu przekonałam się po obejrzeniu gali Telekamery 2003.Wzruszały mnie wypowiedzi ludzi, którzy otrzymywali nagrody i umieli przyznać się do tego ze cala ich praca to nie jest w pełni ich zasługa, umieli przyznać się do tego, że na ich sukces pracuje sztab ludzi i co najważniejsze umieli im
Andrzej: Szanowny Panie Burmistrzu, przeczytałem kilka pytań do Pana i jeżeli chodzi o pytania dotyczące rozgłośni zgadzam się z jednym z zapytań i stwierdzeń niejakiego Pana Grzegorz z dnia 8.12.2002. Otóż radio nasze powinno być samo finansujące się. Na tym poziomie, jaki teraz reprezentują prezenterzy radia jest dużo poniżej średniej. Muzyka, jaką prezentuje nasze radio
Maciej: Szanowny Panie Burmistrzu, dlaczego nakłady finansowe na Nasze Kochane Radio Bogoria są tak niskie, że na antenie słychać jak skaczą płyty, czy nie można kupić Bogorii nowych? W końcu to radio cieszy się ogromną popularnością i nie można pozwolić na coś takiego. I jeszcze jedno – czy istnieje realna szansa, aby Radio Bogoria swoim
Grzegorz: Panie Burmistrzu dużo słyszałem na temat naszej rozgłośni radiowej. Słyszałem, że jest finansowana z naszych podatków, ze niestety z reklam się sama nie utrzyma. Jestem w szoku, kto tego słucha, dzieci? Teraz nie dziwie się ze tak jest jakbym miał dać reklamę do radia, które skierowane jest do 8 – 12 latków to bym
IVa Sz. P. Nr 1: Panie Burmistrzu czy na grodziskim deptaku odbędzie się finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, chyba warto by było coś zorganizować. Siema. Rzeczywiście zamierzamy zorganizować imprezę na deptaku. Dziękuję za życzenia. Grzegorz Benedykciński, Burmistrz Gminy Grodzisk Mazowiecki
Mariusz: Panie burmistrzu! Moje pytanie dotyczy radia lokalnego Radia Bogoria. Radio jak wiemy istnieje juz prawie 5 lat, jak jest wpisane w koncesje nadaną przez KRRiTV jest radiem lokalnym. Jestem mieszkańcem gminy Grodzisk Mazowiecki i chciałbym wiedzieć czy ja, mieszkaniec gminy ile płacę miesięcznie na to radio. Wiem, że rozgłośnia utrzymuję się również z reklamy.