Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim:
Referent
w Straży Miejskiej
pełen etat
1. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum 1 rok udokumentowanego stażu pracy,
- Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w straży miejskiej/gminnej,
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- Nieposzlakowana opinia,
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2. Wymagania dodatkowe :
- Znajomość i umiejętność korzystania z przepisów dotyczących realizacji zadań Straży Miejskiej,
- Znajomość przepisów ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o strażach gminnych, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- Biegła znajomość komputera, bardzo dobra znajomości systemu operacyjnego Windows, znajomości pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), biegłe posługiwanie się informacją zgromadzona w Internecie,
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
- Gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Przygotowywanie danych do arkusza organizacyjnego planowanych działań, szkoleń, itp.
- Wprowadzanie danych do Systemu „E-mandat” z zakresu nałożonych mandatów karnych, uzupełnień w wpisach dotyczących przeprowadzonych interwencji, osiągniętych efektów w służbie przez poszczególnych strażników,
- Sporządzanie projektów sprawozdań do Urzędu Miejskiego, Komendy Stołecznej Policji w zakresie wyników Straży Miejskiej określonych przez odpowiednie przepisy prawa,
- Prowadzenie i dokumentowanie spraw z zakresu wydawanych bloczków mandatowych, przydzielonych spraw itp.
- Współpraca przy realizacji zadań profilaktycznych Straży Miejskiej,
- Prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy i planów urlopów pracowników Straży Miejskiej,
- Prowadzenie ewidencji obowiązkowych uprawnień i upoważnień pracowników Straży Miejskiej oraz kontrola ich aktualności,
- Prowadzenie ewidencji obowiązkowych rozliczeń dokumentacji przydzielonych do realizacji, obiegu dokumentów, ich archiwizacja,
- Współpraca z Sądem, Policją, Prokuraturą wojewódzkimi, powiatowymi i miejskimi instytucjami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi,
- Wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych zostaną zlecone przez Komendanta Straży Miejskiej.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
- kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczenia) potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,
- oświadczenie kandydata – załącznik nr 3:
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
- o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
5. Warunki pracy:
- planowane zatrudnienie: umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych,
- wysokość wynagrodzenia na oferowanym stanowisku jest określona w Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim (Zarządzenie nr 1/2019 z dnia 09.01.2019 Burmistrza Grodziska Mazowieckiego ze zm.),
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy, bez windy,
- praca przy komputerze, bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
- pełny wymiar czasu pracy,
- stanowisko wymagające dyspozycyjności, mobilności, ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami, instytucjami, krajowymi i zagranicznymi partnerami projektów współpracy oraz mediami.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Maz., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres :
Urząd Miejski w Grodzisku Maz.
ul. T. Kościuszki 12 A
05-825 Grodzisk Maz.,
z dopiskiem: „Nabór OR.2110.19.2021 – Referent w Straży Miejskiej ”,w terminie do dnia 6 grudnia 2021 r godz. 18:00 złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Maz.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do wyżej podanego terminu.
Oferty składane w formie elektronicznej nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodzisk.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przy ul. T. Kościuszki 12 A .
Informacji w sprawie naboru udziela Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, tel. 22 463-46-07.
8. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
- zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy.
9. Klauzula Informacyjna zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
a) Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego, ul. T. Kościuszki 12a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.
b) W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: abi@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34 wew. 236.
c) Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązków prawnych na potrzeby rekrutacji na wolne stanowiska pracy do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na podstawie:
- Wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- W związku z realizacją obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podstawa szczególna – art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
d) Odbiorcą Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim oraz Marszałek Województwa Mazowieckiego w związku z korzystaniem przez Urząd z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
e) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków określonych w art. 17 ust. 3 RODO)
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
f) W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
g) Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
h) Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu (rozmowa kwalifikacyjna) nie podlegają zwrotowi. Będą one przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym trwała rekrutacja (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych), natomiast dokumenty rekrutacyjne pozostałych osób będą do odbioru w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim przez 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji (ogłoszenia wyników na BIP) i po tym okresie zostaną zniszczone.
i) Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w trybie określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@uodo.gov.pl.
j) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
k) Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Z up. BURMISTRZA
/-/
Tomasz Krupski
Zastępca Burmistrza